2013. június 1., szombat

Akár TI is!

Sziasztok!
Először is nagyon nagyon nagyon(!) szeretném megköszönni a 89 feliratkozót és a kitartó olvasókat! Nagyon jó látni, hogy amit csinálok(lunk) ennyi embernek tetszik és örömmel olvassátok a sorainkat. Emellett pedig a tizenegy ezres látogatottságot is nagyon megköszönöm, remélem ezentúl is velünk tartotok.!!!x
~
Mivel sokan írtátok, hogy persze akinek van elég pénze az lehet divatos. Ez nem így van, hoznám is az ellenpéldákat. A h&m számos olyan ruhadarabot dob a piacra amit az átlag emberek is hordani tudnak és nem kerül temérdek pénzbe. Hoztam is három szettet amiben megmutatom, hogy nem kell vagyonokat költeni, mégis lehetünk divatosak! Remélem, hogy most már hinni fogtok nekem.

1.
Ez egy tetőtől talpig H&M szett ami nagyon nőies.
Kezdeném a cipővel ami ugyan magassarkú, de bárki felveheti, hisz a sarka nem vékony így könnyen járhattok benne és nem fog fájni a lábatok. Ezek mellet nagyon divatos, én már egy ideje nézegetem az oldalukon és ha végre eljutok be is szerzem. A csat segítségével tudjátok állítani szorosabbra is, ha esetleg lecsúszna a bokádról.
A táska abszolút favorit darab, hisz a szegecs manapság nagyon felkapott és ezt a darabot is oldalt ezek díszítik. A pántja ennek is állítható, így több féle képen is kombinálhatjátok. Ez a fazon azért is éri meg, mert szintén nagyon sok mindenhez, szinte az összes szetthez felveheted. Minden belefér, telefon zsepi, üdítő és pénztárca.
A galléros felső egy kis csipkebetéttel lesz még egy kicsit nőiesebb. Az ingek, blúzok mindig is a nőies darabok közé tartoztak. Nyáron nagyon kellemes viselet ez a lenge blúz. A gallér pedig ismét nagy divat.
Alá egy fehér csipke nadrágot választottam aminek magasított a dereka. Ha ezt viseled akkor a blúzodat elől tűrd be így még trendibb lehetsz.
A nyaklánc és a gyűrű nagyon illik ehhez az összeállításhoz és a napszemüveg pedig egy nyári napon elengedhetetlen, ez a fazon pedig mindig trendi.
Az árak:
Fekete törpe magassarkú : H&M - 8.565 Ft
Fekete szegecses táska: H&M - 3.425 Ft
Fekete csipkés blúz: H&M - 4.455 Ft
Fehér csipkés nadrág: H&M - 6.850 Ft
Napszemüveg: H&M - 1.370 Ft
Gyűrű: H&M - 1.370 Ft
Nyaklánc: H&M - 3.425 Ft

2.
Ebben a szettben már nem csak h&m darabok vannak. Válogattam a boohoo-ról és a forever21-ról is. A forever21 az egyik kedvencem, hiszen minden elérhető áron van és egy trendi felső már 2000-ért a tiéd lehet.
Kezdeném ezzel a fekete bőr mellénnyel. Ez egy Forever21 darab és beleestem. Majd ha alul meglátjátok az árát szerintem nem fogtok hinni a szemeteknek. Na szóval ezt bátran felvehetitek akár még magassarkúval is, csak ahhoz persze más felső és nadrág dukál. Viszont egy ilyen sportosabb szettben is jól kombinálható.
A csőtopp ami egyben haspóló is. Nem kell tőle megijedni, hisz a magasított nadrág teljesen elfedi az esetleg kilógó részeket. De nyáron a strandon szerintem ez sem zavarna senkit, de azért suliba ne vegyétek fel. Ez az egyszerű felső is rengeteg féle képen felvehető. Akár egy mélyebb kivágású felső alá is, hogy megelőzzük a szempárok ránk tapadását.
A nadrág egyszerűen kedvenc, megint. Az egész szettet feldobja ez a színes minta. Ez is egy magasított fazonú, ami már mondtam most nagy sláger. Kényelmes is, hisz pamut és nagyon trendi.
Egy ilyen cipőt már rég óta keresek, de eddig még nem találtam rá egy boltban sem Mindig csak fehér színben volt, de azt a koszolódás miatt inkább a boltban hagytam. Ez a cipő azért is megéri, mert bármihez felveheted mivel fekete és kényelmes, és tartós. Mindenkinek ajánlom a vans cipőket, nagyon kényelmesek.
Szerintem ilyen sapkával már mindenki találkozott. Ez most nagyon hódít a fiatal korosztálynál. Mindenféle feliratban gyártják őket, számos híresség is előszeretettel hordja. Trendi!
A kiegészítőkben pedig megint megmutatkozik a szegecs, a színe pedig mindenképp kombinálható ismét rengeteg módon.
Az árak:
Fekete bőr mellény: Forever21 - 3.965 Ft
Fekete cső haspóló: Motelrocks - 5.140 Ft
Színes rövidnadrág: BooHoo - 3.625 Ft
Fekete Vans: Vans - 10.185 Ft
Karkötő: Forever21 - 1.315 Ft
Keresztes nyaklánc: Forever21 - 860 Ft
Fekete sapka: MyMomMadeIt - 2.265 Ft

3.


Az utolsó összeállítás egy nagyon vagány szett. Egyre többfelé látom ezt a csíkos nadrágot. Végre bátrabbak a magyar fiatalok is a divat térén. Én is beszereztem már egyet és a kedvenceim közé tartozik. Pár üzlet elég elérhető 3-4 ezer forintos áron adja ezeket a termékeket. Megtalálhatjátok leggings és farmer anyagban is. Remekül nyújtják a lábakat, így a kicsit husisabb lányos is bátran hordhatják.
A feliratos haspóló nagyon trendi és illik is ehhez a nadrághoz. Viszont ne vegyetek fel színes felsőket egy fekete-fehér csíkos nadrághoz, válasszatok fekete fehér, szürke, és maximum sötétkéket.
Az év nagy slágere ez bakancs ami rengeteg színben és fazonban megtalálhatjátok. Akár virágos mintával vagy csillogó pinkben is. Szerintem trendibb ha nem olyan vastag a talpa mert az inkább a rockereknek áll jól. Válasszunk vékony talpú modellt.
Egy fekete keretes szemüveggel még aranyosabbá tehetjük az összeállítást. A hajatokat ha feltupírozhatjátok és oldalra gumizhatjátok vagy akár be is fonhatjátok.
Az árak:
Fekete-fehér csíkos leggings:  Brandy Melville - 5.665 Ft
'Nerd' haspóló:  New Look - 1.715 Ft
Fekete bakancs: Dr Martens - 34.280 Ft
Fekete keretes szemüveg: H&M - 2.055 Ft
'infinity' gyűrű:  Brandy Melville - 1.135 Ft

Remélem tetszett ez a kis beszámoló! Ne feledjétek leírni kommentben hogy nektek melyik szett tetszett a legjobban!
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlem ITT pedig Ágitól. Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. Lesz hamarosan egy meglepetés!!! 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.
puszi Patti & Ági Xx

5 megjegyzés:

  1. A bőr mellény tényleg elég olcsó ahhoz képest hogy milyen vagány.*.* A fekete csipkés blúzt szerintem beszerzem, egyszerűen imádom.:$

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Az1.-es szett tetszett a legjobban,de a bõrmellénybe beleszerettem:$
    Tuti veszek magamnak egyet*-*
    És meglepõdtem az árán,amikor megláttam a mellényt,azt gondoltam,hogy"na de jó,már megint egy10.000Ft-os cucc";)
    Jó bejegyzés:)
    Szió:)
    Livii.xx

    VálaszTörlés
  3. Muszáj beszereznem azt a bőrmellényt!!! *-*

    VálaszTörlés
  4. Atya isten.Komolyan nem hittem volna,hogy az a bőr hatású mellény ennyibe kerül.Le vagyok döbbenve,nem semmi.Annyit kérdeznék; jól tudom,hogy itthon nincsen Forever21 bolt,vagy tévedek?! Köszi,xX

    VálaszTörlés