2013. június 2., vasárnap

Szoknyára fel!

Hali Emberek!

Valaki még régebben kérte, hogy legyen szó a szoknyákról. Hát most hoztam nektek egy bejegyzést, ami csakis a szoknyákról fog szólni. Megmutatom mik azok a darabok amik mostanában divatosak és felkapottak lettek. Majd mutatok két szettet amiben megmutatom, hogyan hordhatjátok ezeket. Hát akkor nézzük is.


Ombre szoknya: Rengeteg bolt oldalán találkoztam már ezzel a darabbal. Nagyon elnyerte a tetszésem. Ez nyáron egy lebarnult bőrrel együtt maximálisan jól néz ki. Bátran hordjátok. Több féle kapható ebből is. Van ami egészen maxi szoknya, van ami elől rövidebb és hátrafelé hosszabbodik és vannak egybe részes ruhák is.
Nézzünk pár variációt. 
Akik szeretik a nőiesebb darabokat azoknak egy ILYEN darabot javasolnék. Ez egy Forever21 darab ami elérhető áron kapható,  4.510 Ft.
Aki a sportos darabokért van oda annak ajánlom figyelmébe ezt a PUMA szoknyát. 14.800 Ft
Akik pedig szeretik az egyberészes ruhákat azoknak pedig ez az Asos modell a legmegfelelőbb. 11.100 Ft

Fekete szatén szoknya: Aki szereti az egyszerű de mégis csodás darabokat az bátran válassza ezt a derékban szűk lefelé viszont szélesedő darabot. Könnyen kombinálható egy haspólóval, vagy egy ujjatlannal amit beletűrhetünk. Ezt is több fazonban és anyagban megtalálhatjuk a boltok polcain.
Pár példa.: 1 2 3

Mintás TopShop:  Ez a zsiráfos darab is derékban szűk és lefelé szélesedik. Viszont hosszra és szabásra, anyagra teljesen más. Amint látjátok egy olyan térdig érő darab.
Pár színesebb darab: 1 2 3

Fekete bőrbetéttel: Ezt a darabot Eleanor ruhatárában is megtalálhatjátok, ezt viselte a Halloween bulin. 6.240 Ft-ért már beszerezhetitek. Bátran kombinálhatjátok ti is blúzokkal amiket egyszerűen beletűrtök. 
Pár hasonló darab: 1 2 3

Világoskék farmerszoknya:  Abszolút favorit. Hordhatod egy fehér haspólóval és egy converse cipővel. Akár egy barátnős délutánra, fagyizásra, egy délutáni piknikhez a parkban, vagy egy fesztiválozáshoz is fel tudod venni. Én keresek is valahol egy ilyen darabot. 

Fekete Előlrövid-hátulhosszú: szerintem már mindenki látott hasonló darabot, hisz a hírességek és ebbe beleszámolva Eleanoron is láthattatok már ehhez hasonlót. Remekül mutat az alacsonyabbakon is, mivel nyújtja a testalkatot. 
pár hasonló darab: 1 2 3

Pántos: Szintén kedvenc darab. Egyszerűen olyan cukik lehetünk ebben a szoknyában.Egy galléros inggel és egy fekete cipővel kombinálva. 
Hasonló darabok: 1 2 

Feszülős fekete: szerintem senkinek a ruhatárából nem hiányozhat egy sima fekete feszülős szoknya. Már meséltem róla, hogy nagyon praktikus darab, hisz ha nem tudsz reggel választani,csak gyors felkaphatod és bármilyen felsővel viselheted. Vagy betűrve vagy akár egyszerűen ráengeded. 
Hasonlóak: 1 2 3

Bohém mini: és végezetül a nyár kötelező darabját mutatnám meg nektek. Ez egy nagyon színes miniszoknya, ami nagyon nagyon jól áll nyáron  a strandon egy lebarnult lábon. Rengeteg fazonban és színösszeállításban megtalálhatjátok. 
Hasonló darabok: 1 2 3 4 5 6 7 8

Remélem tetszett ez a kis összegzés! Most pedig két szettet mutatok nektek amiben szoknyák lesznek.
1.
Első szettben megmutatom, hogy ha bevállalósak vagytok milyen jól kijöhettek a szituból. Szerintem senki sem merne utcára menni így. De tényleg nem értem miért, nem mertek változtatni. Egy ilyen szett után annyian megnéznének, hogy igen ez a lány merész és milyen jól néz ki.
Merjetek változtatni és kipróbálni új szetteket, hisz csak úgy találjátok meg önmagatokat, ha sok dologban kipróbáljátok magatokat. Lehet, hogy mész a boltban és meglátsz egy olyan darabot amit amúgy nem vennél fel, de nagyon tetszik. Szerintem meg ér annyit, hogy elviszed és felpróbálod, mert lehet, hogy nagyon jól áll rajtad és azonnal beleszeretsz.
Például ez a cipő elsőre nem tűnhet szimpatikusnak. Nekem sem tűnt, de ahogy nézegettem és láttam róla több képet amin összeállításokkal van azonnal beleszerettem.
A szoknyáról már beszéltem fentebb. A kalapok ismét nagy trendnek számítanak. A szalmakalaptól az ilyen darabokig. Bátran ösztönzök mindenkit, hogy hordjon ilyet.
A fehér csipkés felső abszolút favorit. Ezt is kombinálhatod akár rövidnadrággal, másik szoknyával, farmerral szóval remek választás. Az ékszerek pedig remekül kiegészítik az outfittet.
Ahol beszerezhetitek őket:
Fehér csipkefelső: H&M - 5.200 Ft
Fekete szoknya: H&M - 4.505 Ft
Fűzős cipő: H&M - 8.670 Ft
Fekete kalap: H&M - 2.770 Ft
Keresztes fülgyűrű: Forever21 - 635 Ft
Karkötők: Forever21 - 1.320 Ft

2.
Ez egy aranyos összeállítás. Mint látjátok olyan kislányos hatást értem el ezzel a masnival amit könnyen a hajatokba tudtok rakni a csattal ami a hátulján van.
Ez a kantáros szoknya abszolút favorit. Láthatjátok, hogy mennyire egyedien is lehet hordani. Nem hinném, hogy láthattatok már valakit is ilyenben, sajnos. De lehet TE is az első. Ezzel a galléros felsővel amit beletűrhetünk a szoknyába hiperszuper trendik lehetünk.
Egy fehér tornacipő mindenhez illik. Mint ahogy a fekete is. Akár farmerhez, más szoknyához is felvetetitek, szóval abszolút megéri beszerezni egy ilyen darabot. A cuki kislányos kinézethez egy fekete keretes szemüveg dukál.
Mindezt megkoronázhatjuk egy élénk piros körömlakkal és egy még pirosabb szájfénnyel vagy rúzzsal. Ehhez a szetthez és ezüstös kiegészítőket választottam. Egy madárkás fülbevalót és egy medálos nyakláncot.
Ahol beszerezhetitek őket:
Kantáros szoknya: River Island - 6.940 Ft
Galléros felső: Rag & Bone - 73.995 Ft /ezt természetesen 2000 Ft-os áron is beszerezhetitek, Forever21-ban vagy a H&M -ben.
Fehér tornacipő: American Apparel - 7.285 Ft
Masni: American Apparel - 2.000 Ft
Szemüveg:  - 2.275 Ft
Fülbevaló: Forever21 - 410 Ft
Nyaklánc: Forever21 - 635 Ft
Körömlakk: Essie - 1.820 Ft
Szájfény: TopShop - 2.800 Ft

Remélem tetszett ez a kis beszámoló! És ne feledjetek, merjetek kockáztatni és higgyétek el jól fogjátok magatokat érezni a bőrötökben! 
Ne feledjétek leírni kommentben hogy nektek melyik szett tetszett a legjobban!
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlem ITT pedig Ágitól. Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. Lesz hamarosan egy meglepetés!!! 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.
puszi Patti & Ági Xx

7 megjegyzés:

  1. Az összes szett elnyerte a tetszésemet és azt hiszem még a nyári szünet elején Szoknya Vásárlás Napot fogok tartani :* :)

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen fenomenális lett :) Mostmár tudom, hogy mi mivel illik...ezzel a bejegyzéssel megbizonyosodtam arról, hogy jól hordom-e a szoknyáimat :) Köszii nektek :D*-* Imádlak titeket és a blogot is :D

    VálaszTörlés
  3. imádom mind a 2 szettet *-*
    bár az elsőnél a cipő nem igazán nyerte el a tetszésem..
    a 2. szettről csak annyit, hogy a cipőt akár egy "kínais ruhaboltban" is meg lehet venni 1500 Ft-ért.. :D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok:)
    Nagyon jó a blog. Imádom mert én is hasonlóan öltözködöm/ vélekedem a ruhákról és imádok kockáztatni :)) Az 1. szett szoknyájába pedig már rég beleszerettem de még nem láttam sehol úgy hogy még egyszer megnézem majd a H&M - ben :))

    VálaszTörlés
  5. Wow, ez a rész fantasztikus volt! Rengeteg kép, és ötlet volt, teljesen el vagyok olvadva! ^^ A két szett közül pedig nem tudok választani, mindkettő nagyon tetszett! Amúgy én is teljesen értetlen vagyok, szinte senkit nem látok az utcán így mászkálni, mert nem bevállalósak az emberek. Pedig olyan jó lenne! Amúgy pedig külön köszönet, hogy elmondtad hol tudok olyan fekete kalapot beszerezni, ezer éve kerestem már egy ilyet, most remélem, ha legközelebb megyek a H&M-be, tudok venni. A következő részben pedig hajbavalókról olvasnék szívesen. Masnik, pántok, virágok, ilyesmik... :) x

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok:)
    Nekem a második szett tetszett a legjobban,viszont az elsõnél a szoknyát egyszerūen imádtam*-*
    A másodikba az a cuki masni olyan aranyos*-*
    A második szettben úgy érezném magamat,mintha Louis Tomlinson lennék lányba;D
    A következõ részbe én is szívesen olvasnék a hajbavalókról,de az ilyen bulis egyberészes ruhákról is szívesen olvasnék:)
    Livi.xx

    VálaszTörlés