2013. június 21., péntek

Hozd magad formába!∞

Sziasztok!
Mielőtt bármibe is belekezdenénk szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy a blog terjeszkedik így már a YOUTUBE-n is elérhetőek vagyunk. Amint elérjük a 100 feliratkozót ott felteszem az első videónkat amiben Ági és én is szerepelni fogunk. Számítunk rátok, hisz ha ti feliratkoztok látjuk, hogy nem értelmetlen amit csinálunk. Természetesen ott is lesznek majd nyereményjátékok, Haul, sminkelési szokások, és majd minden amire kíváncsiak lesztek. IRATKOZZATOK FEL!
A Blog már elérhető FACEBOOK -on   Twitter-en YOUTUBE-n és hamarosan  Instagram-on is követhettek minket! Viszont addig minden egyes olvasót arra buzdítanék, hogy nyomjon egy lájkot az oldalra, így mindig időben értesülhettek a frissekről, és persze a divatról!!!


Rengeteg üzenetet kapok azzal kapcsolatban, hogy nem vagytok megelégedve a testetekkel és koplaltok, vagy nem tudjátok, hogy mit viseljetek az alakotokhoz. Hát eldöntöttem, hogy a mostani bejegyzést egy "hozd magad formába" dolognak áldozom, így tiszta vizet önthetünk a pohárba.
Fogadjunk, hogy mikor bementek a H&M-be egyikőtök sem néz körül a sport részlegen. Pedig elég jó cuccokat szerezhettek ott is be. A szivárvány minden színében megtalálhatjátok ezeket a sportmelltartókat és a nadrágokat. 
Pár dolog amit verj ki a fejedből:
~ a koplalással nem fogsz elérni hosszú távú eredményt
~nem fogod hipp-hopp elérni a vágyott alakot

Pár tipp mit érdemes enned.
Reggeli:
Lehet, hogy eddig mivel suli volt nem fért bele az idődbe, hogy leülj és rendesen megreggeliz, de most itt a nyár, rengeteg időd van és a meleg miatt nem is lehet szerintem délutánig aludni.
A napot indítsd tisztán, amennyire csak lehet.
Turmixolj össze 2 banánk és 2-3 dl tejet, adhatsz hozzá epret is vagy barackot, ahogy szereted. Vagy ha van narancsotok otthon akkor kipróbálhatod, hogy 3-4 narancsot megpucolsz hozzáadsz 2-3 dl tejet és egy két teáskanál fahéjat. A fahéj fogyaszt, és hidd el nagyon finom. /tapasztalat/
Ha nem igazán vagy oda a turmixokért, vagy csak változatosan akarsz étkezni akkor vegyél egy 2-3 dl-es poharat tegyél az aljára egy kis natur joghurtot majd egy kis müzlit /ha lehet kevés szénhidrátot tartalmazzon, ezt megtalálod az oldalán/ majd még egy kis joghurt és a tetejére újabb müzli. Szelhetsz akár rá vagy mellé gyümölcsöt. Nagyon finom reggeli. Nem baj ha nem vagy teli, nem kell tele enned magad mindig, hogy meg se tudj mozdulni, épp ez a lényeg. Ha még mindig éhes vagy akkor igyál meg 2 pohár vizet. Fontos a víz pótlása, főleg ilyen melegben.

Tízórai..nasi:
Ha nagyon megéhezel és már a víz sem segít akkor vághatsz fel egy ananászt, vagy felbonthatsz egy konzerv kukoricát és egy kis tálban összekeverheted. Darabolhatsz fel sárgarépát és uborkát vagy paprikát is. Ezek közül is amelyiket szereted, bátran próbálkozz!! Ha eddig nem szerettél gyümölcsöket/zöldségeket próbáld ki máshogy elkészítve, lehet, hogy úgy ízleni fog.
Ebéd:
Mindenképp valamilyen salátát válassz. Lehetőleg köretnek zöldségeket és ne krumplit, bár a krumplinál még a rizs is jobb. De hidd el, hogy egy kis saláta levéllel reszelt répával és paradicsommal esetleg kukoricával sokkal ízletesebb.
Válassz natúr húst és egy kis mártást mellé. Ezek 1000 féle képen variálhatóak.
Ihatsz mellé ugyan úgy turmixot vagy csinálhatsz egy zöld teát. Cukor és citromlé nélkül, ihatsz vizet, vagy esetleg egy almát.

Uzsonna, nasi...:
Ha megéhezel ugyan úgy mint reggeli és ebéd között akkor szeletelj fel magadnak almát vagy esetleg menj le és szedj a kertben meggyet vagy cseresznyét. Ha változatosságra vágysz akkor ehetsz grapefruitot vagy narancsot esetleg főzhetsz egy tojást és megeheted egy magos kiflivel vagy barnával, a lényeg, hogy a kifli/kenyér/zsemle teljes kiőrlésű legyen.

Vacsora:
Én szeretem ezt egy almával vagy kefirrel lebonyolítani, de akinek ez az étkezés ilyen családdal együtt leültök az asztalhoz az bátran választhat zöldségeket és egy tojást.







És most egy kicsit a testmozgásról!
Legjobban akkor hozhatod magad formában ha minden nap legalább egy órát mozogsz. Aki nem szeret futni az is próbálkozzon, hisz én is utáltam, de egy idő után a tested megszokja és ha nem mész hiányolja. Ilyen melegben ha nem akarsz elájulni akkor a legjobb választás, ha 8-9-kor este felveszed a futócipőd és elmész egy fél órára futni a környéken.
Ha mégsem a futni akarsz akkor vedd fel a görkorid és 8km-ig abba se hagyd. Elsőre nem mehet minden úgy ahogy elvárod, de hidd el sokadik próbálkozás után a tested megszokja és könnyebben megy majd minden.

Vezess naplót:
Eleinte zavaros lehet így jobb ha egy kis füzetbe vezeted melyik nap mit ettél és mennyit mozogtál illetve hetente állj rá a mérlegre és azt is írd fel. Hidd el annál nincs ösztönzőbb mikor látod, hogy mennyit fejlődtél.

És utoljára de A LEGFONTOSABB!!!! SZERESD A TESTED!

Írjátok meg kommentbe, hogy mi ösztönöz és mit szoktál sportolni! esetleg neki állsz e , hogy formába hozd magad!!!! sok sikert mindenkinek és kitartás!!!!
Ha bármi egyéb kérdésetek lenne ezzel a témával kapcsolatban, akkor írjatok kommentet, facebookon üzenetet, vagy esetleg twitteren tweeteljetek nekünk. Köszönjük, hogy ennyien olvassátok a blogot. A meglepetés hamarosan érkezik.
Remélem tetszett ez a kis beszámoló! És ne feledjetek, merjetek kockáztatni és higgyétek el jól fogjátok magatokat érezni a bőrötökben! 
Lájkoljatok minket FACEBOOK -on és kövessetek TWITTEREN! 
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlemITT pedig Ágitól. Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.
PATTI & ÁGI
xXX

8 megjegyzés:

  1. Sziasztok. Én is épp rá vagyok állva a témára, mert szeptemberben lesz keresztapum esküvője és addigra valamilyen alakot kell öltenem. Meg hát szerelmes is vagyok.. Csak van egy kis gond.... nem futhatok és nem végezhetek terhelő munkát, testmozgást.... hogy miért? Mert három éve három(!) csigolyám eltört... tévedés ne essék, nem vagyok tolókocsis(bár nem sok választott el tőle) istennek hála tudok járni, de nem tudom milyen könnyebmozgások vannak. Ebben tudnátok segíteni? Nagyon fontos lenne. Sima torna, csak nem tudom azokból is mi a hasznos. Kérlek segítsetek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://25.media.tumblr.com/d4108a252cf4c7059e1ff622979dd859/tumblr_moqctjS9Y01sua328o1_500.png

      Törlés
  2. Sziasztok!
    Eddig már hatszázszor rá akartam venni magam, hogy elmenjek futni vagy elkezdjek edzeni de sosem volt hozzá erőm vagy éppen kedvem.
    De ez a napló/naptár szerűség megtetszett szóval szerintem már a jövőhéten el is kezdem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ne várj a jövő hétig... mert akkor majd azt mondod, hogy jóóó majd holnap majd holnap..jó akkor a jövőhéttől..és így lesz. kezd el ma! amíg még meg van a lendület!!!xx

      Törlés
  3. Sziasztok!
    Én körülbelül március vége óta fogyózok és edzek!! :D
    Eleinte azért,hogy annak aki nekem tetszik én is tetszek, de végül rájöttem, hogy egy nagy bunkó.xDD Azóta csak magam miatt csinálom ezt az egészet, szeretnék megbékélni az alakommal és mivel nem olyan rég volt a ballagás addigra is formába akartam hozni magam. Jobb volt hamarabb kezdeni és nem 2 hét alatt mindent leadni, aminek meg is lett az eredménye.:33 Ez elég jól sikerült mert azóta fogytam 10kg-t.:DD Sokkal elégedettebb vagyok magammal és tényleg hiány érzetem van ha naponta legalább 30 percre nem megyek el futni.:DD
    Eleinte koplaltam, de rájöttem, hogy az nem megoldás, helyette egészségesen ettem és sok vizet ittam.:DDD
    Csak az a baj, hogy a legutóbbi futásomkor az egész hasizmomba(!) beszorult a levegő és azóta, ha elmegyek ez még egy kicsit előjön.:/ De már nem annyira.:DD
    Basszus mennyit írtam.xDD Tényleg bocsi ezért a sok dologért, de úgy éreztem, hogy ki kell írnom magamból.:DD
    Amúgy most eléggé elégedett vagyok magammal, de nem fogok elszállni, mert a végén visszajönnek a kilók.xDD
    Jó lett ez a bejegyzés.;)
    Ui: Még egyszer bocsi ezért a sok csacsogásért!!! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmi gond, így legalább a többiek is láthatják, hogy csak kitartás kell! örülök, hogy neked is sikerült amit szerettél volna!!! csak így tovább! <3 xxx

      Törlés
  4. Sziasztok:)
    Én általába minden nap elmegyek futni+sétálni barátnõmmel:)
    Imádom a turmixokat,müzliket,joghurtokat,szóval ezek minden nap megtalálhatóak az étrendemben:)
    Kb.egy évvel ezelõtt elértem a célomat,és az a pont jó alakom lett:)
    Erre beleestem abba a hibába,hogy mivel gondoltam úgyis jó az alakom,nem kell a mozgás,erre tessék pár hét alatt leromboltam,amit majdnem egy évbe telt felépíteni:(
    Mostanra már tanultam belõle,tehát napi rutin az egészséges kaja+mozgás:)
    Livi.xx

    VálaszTörlés
  5. sziasztok:) Én próbálok egészségesen enni, de persze nem mindig sikerül..:( (mivel nem én főzök..:D)
    Anyu mindig mondja hogy 13 évesen még a szervezetemnek fontos, hogy egyek..
    igen nem mindig eszek rendesen...
    pár hete kezdtem el napi rendszerességgel 15 perceket futni..(általában 4 km)Csak nem tudom, hogy ez elég-e...

    VálaszTörlés