2013. június 13., csütörtök

BB cream

Sziasztok!

Én is szeretném megköszönni nektek a kedves és lelkesítő kommenteket. Igazán jó érzés tudni,hogy ennyi embernek tetszik amit csinálunk. Mivel itt a nyár, bőrünk ápolására is fokozottabban oda kell figyelni! A mai bejegyzésemben a sokak által ismert BB krémekről lesz szó! Kezdjünk is bele...

A BB krémek,  egy éve robbantak be igazán. Akkor még csak a Garnier gyártotta. Egy év alatt, nagyjából az összes nagyobb márka, kiadott egy színezett hidratáló krémet. Azóta van már barnítós, bronzosítós termék is. Az árak is különböznek. Vannak fillérekért elérhetők,de méregdrágák is. Ez nyílván a minőségre is utal. Szerintem igen is fontos, hogy az arcbőrünket megfeleleő módon ápoljuk, ezér ne a legolcsóbb terméket válasszuk! Érdemesebb kiadni picit több pénzt az eféle kozmetiakai dolgokra. 1500-2500 Ft-ért már kaphattok Nivea-t, Rimmelt-t, és HeliaD-t is. Ezek is teljesen megfelelők arra, hogy kellőképp ápoljátok az arcbőrötöket! Persze a Cliniqe, Smashbox termékek a legjobbak közé tartoznak, azonban kevesen tehetik meg, hogy beszerették őket. Ami biztos,hogy a 300 ft-os , nevenincs dolgokat KERÜLJÜK!



Fontos tudni, ezekről a krémekről, hogy egyátalán nem az alapozó által kifejtett hatást nyújtják. Gyengén pigmentáltak. A hangsúly az arcbőr ápolásán van! Persze azért kissebb bőrhibákat, teljesen jól elfednek. Emelett, nincs az a szörnyű érzés, amikor egy kiló alapozót viselsz 40 fokba. Strandra is magaddal viheted. Nem kell naptejjel kenegetni az arcodat, félve attól,hogy leég, ugyanis a legtöbb BB krém UV szűrős. Ez nagyon fontos! Noss úgy érzem eleget meséltem már neketk róluk, így most jöjjön néhány termék!


A minap, én is szemet vetettem, erre a termékre, azonban a márkáról semmit sem tudok, így otthagytam. Ha van tapasztalatotok erről a termékről, kommentben írjátok le! Az ára azthiszem 1000-1200 ft körül van.













Személy szerint, ezt a terméket sem tudnám véleményezni. Nem próbáltam még. A 'csomagolás' fiatalos és meggyőző, azonban ez sokszor csalóka lehet. Az ára azt hiszem 600-700 ft körül van (NEM BIZTOS!)Ha van tapasztalatotok erről a termékről, kommentben írjátok le!













Személyes kedvenc! 2 napja vásároltam, és abszolút meg vagyok vele elégedve! Az eladó hölgy is javasolta. Bár megmondom a márkával úgy vagyok, hogy inkább az idősebb hölgyek körében ismert. Azonban, egyik terméke sincs korhatárolva, és eddig csak pozitív dolgokat hallottam róla. Nekem egyébként nagyon bevállt! Abszolút imádom!Ha van tapasztalatotok erről a termékről, kommentben írjátok le!











A magyar drogirák legfelső polcán található termék!
Személyes tapasztalatom ugyan nincs, és mások véleménye is elég megosztott. Azonban abban biztos vagyok, hogy kellő kép ápolja a bőrt! Én mindenkit bíztatnék,hogy próbálja ki!Ha van tapasztalatotok erről a termékről, kommentben írjátok le! Ára kb 2000-2500 ft. (nem biztos!)











Noss mára ennyivel készültem. A bejegyzés lényege, hogy mindenkit búzdítsak arra, hogy nyáron is kellőképp ápolja az arcbőrét! Véleményeiteket kommentben várjuk! :) 
Patti&Ági

1 megjegyzés:

  1. Te mennyiért vetted a HeliaD-t és hol? :) Tetszett ez a bejegyzés, hasznos volt szerintem. x. <3

    VálaszTörlés