2013. június 17., hétfő

Eleanor Calder ☆☆☆☆☆

Sziasztok!
Mielőtt bármibe is belekezdenénk szeretném megköszönni nektek, hogy ennyire kitartóak vagytok! Köszönjük a sok-sok olvasót a látogatókat és legjobban a rengeteg kommentet. Továbbra is tartsátok meg ezt a szokást, hisz mi így tudjuk meg hogy tetszik-e amit csinálunk, és itt tudjuk felmérni miről is szeretnétek olvasni. Mivel ennyire sokan vagytok, és remélem egyre jobban nő a számotok ki szeretnénk terjeszteni ezt a dolgot több felé is. A Blog már elérhető FACEBOOK -on   Twitter-en és hamarosan  Instagram-on is követhettek minket! Viszont addig minden egyes olvasót arra buzdítanék, hogy nyomjon egy lájkot az oldalra, így mindig időben értesülhettek a frissekről, és persze a divatról!!!

Elég rég volt úgy kimondottan Eleanor stílusáról bejegyzés. Igazából már az elején megbeszéltük, hogy nem csak róla lesz szó, de most hoztam nektek három szettet róla. Lesz egy bulizós egy koncertes és egy randis összeállítás, nektek is elérhető áron. Nézzük is őket.
1.szett:
Ha az ő ruháit néznénk akkor ez a szett is méregdrága lenne, de próbáltam ehhez hasonló dolgokat keresni és szerintem sikerült is. 
Ahol beszerezheted őket:
Farmer mellény - NewLook - 5.130 Ft [X]
Fekete haspóló - TopShop - 4.380 Ft Ft [X]
Farmer - Tally Weijl - 5.815 Ft [X]
Saru - 3.938 Ft [nincslink]
Napszemüveg - H&M - 2.050 Ft [X]
~Ezt az összeállítást Eleanor akkor viselte amikor elmentek Louissal minigolfozni és vásárolni. Szóval te is hordhatod egy randira vagy vásárolni, a városba, de szerintem a suliba is. Attól függ mennyire veszik szigorúan ezt a haspólós dolgot. Egy nyári vacsorára a családdal, vagy egy családi összejövetelre is telejsen megfelel.
Ha szoknyát szeretnél felvenni akkor ehhez a szetthez egy magasított darab a legmegfelelőbb. Bátran cserélgetheted.

2.szett:
Egyik kedvenc szettem tőle.
Ahol beszerezhetitek őket:
Overál - Uniqlo - 6.550 Ft [X]
Haspóló - TopShop - 3.065 Ft [X]
Sapka - Obey - 6.125 Ft [X]
Cipő - H&M - 2.735 Ft [X]
~Ezt Ő egy koncertre viselte még körülbelül egy hónapja. Amint látjuk az Ő tetszését is elnyerte ez a most nagyon trendi overál és előszeretettel hord haspólókat is. Te is hordhatod ezt a szettet koncertekre vagy fesztiválra, de szerintem ha csak a városba indulsz egy kicsit hűvösebb napon is teljesen megfelel. Egy forró nyári napon pedig cserél rövid ujjú haspólóra és rövidnadrágos overállra. 

3.szett:
Egy nyári szuper buliba.
Ahol beszerezhetitek őket:
Blézer - Zalando - 9.925 Ft [X]
Csipkés haspóló - NewLook - 4.455 Ft [X]
Szoknya - NewLook - 4.455 Ft [X]
Óra - NewLook - 3.075 Ft [X]
Lyukacsos cipő - 6.500 Ft [X]
~Ha te is egy szuper nyári buliba indulsz mint Eleanor a barátaival akkor nem hagyhatod ki ezt a szettet. Én teljesen beleszerettem ebbe a cipőbe. Nem nehéz benne járni mert platform-os így kényelmes. Ismét egy haspóló amit egy nyári este egy blézerrel kombinálhatsz így nem fogsz megfázni sem. És itt az előbb említett magasított derekú szoknya. Én azt mondom, hogy partyra fel!

Ne felejtsétek el leírni kommentben, hogy  melyik szett tetszett a legjobban!!! További szép napot!
Ha bármi egyéb kérdésetek lenne ezzel a témával kapcsolatban, akkor írjatok kommentet, facebookon üzenetet, vagy esetleg twitteren tweeteljetek nekünk. Köszönjük, hogy ennyien olvassátok a blogot. A meglepetés hamarosan érkezik.
Remélem tetszett ez a kis beszámoló! És ne feledjetek, merjetek kockáztatni és higgyétek el jól fogjátok magatokat érezni a bőrötökben! 
Lájkoljatok minket FACEBOOK -on és kövessetek TWITTEREN! 
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlemITT pedig Ágitól. Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.

2 megjegyzés:

  1. Nekem az 1. szett tetszett a legjobban, talán azért mert mutatós, mégis egyszerű, és kényelmes viselet. A meglepetést pedig én már nagyon várom. :D x

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok:)
    Nekem a legjobban az1-es és a3-mas szett tetszik:)
    Szerintem fantasztikus stílusa van Eleanor-nak,és mindig olyan jól kombinál mindent mindennel*-*
    Szupi bejegyzés:)
    Livi.xx

    VálaszTörlés