2013. június 8., szombat

Mit viseltél ma?

Sziasztok!
Mielőtt bármibe is belekezdenénk szeretném megköszönni nektek, hogy ennyire kitartóak vagytok! Köszönjük a sok-sok olvasót a látogatókat és legjobban a rengeteg kommentet. Továbbra is tartsátok meg ezt a szokást, hisz mi így tudjuk meg hogy tetszik-e amit csinálunk, és itt tudjuk felmérni miről is szeretnétek olvasni. Mivel ennyire sokan vagytok, és remélem egyre jobban nő a számotok ki szeretnénk terjeszteni ezt a dolgot több felé is. A Blog már elérhető FACEBOOK -on   Twitter-en és hamarosan  Instagram-on is követhettek minket! Viszont addig minden egyes olvasót arra buzdítanék, hogy nyomjon egy lájkot az oldalra, így mindig időben értesülhettek a frissekről, és persze a divatról!!!

Ma megint egy olyan bejegyzéssel készültem amiben leírom, hogy 'mibe voltam ma', illetve miket használok egy nap folyamán. Kommentbe pedig a tiéteket várjuk. Illetve 'Polyvore' segítségével szetteket várunk tőletek, és mivel összegyűlt a húszezer látogató egy nyereményjáték veszi kezdetét. Ez a bejegyzés alatt bővebben ki lesz fejtve. Akkor csapjunk is bele!

Szóval kezdeném a ruhákkal, majd a kiegészítőkkel ilyesmi.
Ma mivel már hétvége van olyan fél 11-kor keltem fel. Vagyis inkább ébredeztem, mert olyan dél felé másztam ki az ágyból. Aztán jöttek a rokonok ilyesmi, és felöltöztem. Egy Ramones-es fehér egyszerű pólót kaptam magamra, amit rengetegszer hordok. E mellé egy kényelmes fekete leggings-et vettem fel, ami szerintem minden lány ruhatárában megtalálható, könnyen lehet kombinálni, tökéletes.
Mivel tegnap kivasaltam a hajam, így ma csak átfésültem és hagytam simán a vállamra omlani. Sok gondot ma nem okozott nekem. Anyának kellett segítenem lenn így felkaptam a conversem és lementem kiteregetni.
Eléggé fusztrált, hogy úgy nézek ki mint aki nem is aludni, így kisminkeltem magam, pedig hétvégén még annyira sem szoktam mint hétköznap. Feltettem egy BB krémet a NIVEA-tól, majd egy világosabb korrektort az AVON-tól. Kihúztam a szemöldököm és feltettem egy kis szempillaspirált. Ez után egy kis púder és az arcpirosító. Kihúztam még felül a szemem és kész is voltam. A körmöm pedig ezüstre van kifestve.
Reggelire, vagy inkább az már ebéd volt, de mindegy, egy banán turmixot csináltam magamnak és egy almát ettem. Ebédnek pedig egy szelet zöldséges pizzát ettem, meg megittam fél liter vizet. Fontos a víz pótlása, hisz most már nyár van meleg, és hamar ki lehet száradni.
Mivel egy hétig lustálkodtam, ma megint megyek futni legalább 2km-t. Ilyenkor én egy fehér nike feszülős pólót szoktam felvenni egy fekete/pink rövidnadrággal és egy futócipővel. Szeretek futni a városon kívül az erdőben, vagy csak a szomszéd város felé a bicikli úton. 
Ahol be tudjátok szerezni:
Póló - NewLook - 5.250 Ft [X]
Leggings - The Hut - 2.450 Ft [X]
Cipő - Converse - 11.335 Ft [X]
Futó felső- Nike - [X]
futó nadrág - Nike - 6.800 Ft [X]
futó cipő - Nike - 9.975 Ft [X]
smink:
szempillaspirál- Maybelline - 5.935 Ft [X]
pirosító- Nars - 6.575 Ft [X]
púder- Maybelline - 1.395 Ft [X]
szemceruza- Dior - 6.800 Ft [X]
bb krém-Maybelline - 2.380 Ft [X]
ezüst körömlakk- Essie - 1.815 Ft [X]


És akkor egy kis mondandó a nyereményjátékról!
Mivel elértük a 20000 látogatót szeretnénk titeket olvasókat meglepni egy kis ajándékkal. Várjuk a TWITTER FACEBOOK oldalunkra az általatok összeállított szettet. Ezt legegyszerűbben úgy tudjátok megcsinálni, hogy peregisztráltok 'PolyVore'-ra összeállítotok egy szettet és megosztjátok Twitteren, majd onnan lementitek és elkülditek nekünk, vagy csak továbbítjátok a @ejcfashion_blog -ra. 
Fontos dolgok:
~semmiben sem hasonlíthat a szett az itt mutatottakra. Magyarán csak a saját ötleteitek szerint csináljatok ne másoljatok, mert úgy is rájövünk.
~ a neveteket tegyétek rá! még polyvore segítségével. 
~ maximum 6 dolog lehet a képen
~ 3 kategóriában lehet nevezni: 1. hipster 2. girly 3. wild 
Nyereményekről később!!! [ha a játékban benevezettek száma kevesebb, mint 30, a játék érvénytelen]
Jelentkezési idő: 2013. június 21 péntek.

6 megjegyzés:

  1. A nyereményjátékra egy, vagy akár több szettel is lehet nevezni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy szett és egy kategória. !!!!!!! CSAK EGYET! xX Patti

      Törlés
  2. Sziasztok:)
    Én ma egész nap lustiztam,tehát csak a pizsimet tudom leírni:)
    Fekete Heavy Tools-os rövidujjú póló
    Fekete mackónaci:)
    Livi.xx

    VálaszTörlés
  3. Ma kirándulni voltam, és út közben egy plázába is betértünk, szóval ott is vettem pár cuccot. Leírom a reggeli, és a délutána szettemet is (amit a plázában vetem, azt később felvettem magamra).
    Reggeli: Egy farmer halászmadrág, egy halálfejes atléta és ehhez egy farmer mellény.

    Délutáni: Egy Amerikás rövidnaci, aminek a zsebe kilátszik, és gyöngyös, és egy Amerika zászlós asszimetrikus atléta.

    A két szetthez pedig felvettem a kedvenc piros Converse cipőmet.:)

    VálaszTörlés
  4. https://twitter.com/enci_ke/status/343454873850900480

    VálaszTörlés