2013. június 21., péntek

Nyári barnaság

Sziasztok!

Szeretném megköszönni nektek, hogy ennyien vagytok! 30.000 azért nem semmi :) Csodálatosak vagytok! Maradjatok velünk ezen túl is :D Patti ha minden igaz készít nektek videót is :) Most pedig kezdjünk bele a mai témánkba.
Nyáron minden lány napsütötte, barna bőrre vágyik.Gyönyörűen harmonizál a világos bikinikkel, ruhákkal. Ezért mindent meg is teszünk, azonban sajnos vannak akik túlzásba esnek.Bizonyára ti is tisztában vagytok azzal, nektek melyik a legmegfelelőbb módszer a barna bőr eléréséhez.

Napozás
Kétségtelenül ez a legtermeszétesebb, és leg egészségesebb módja a barnulásnak. A nap fény mind a bőrnek, mind a léleknek jót tesz. Hiszen a hosszú szürke tél után, mindenkit örömmel tölt el, ha egy picit lustálkodhat a strandon. A napfény a D vitaminnak köszönhetően  csökkenti a pattanások kialakulását, valamint eltünteti azokat. Persze egyszerre nem lehetünk ezzel a módszerrel tökéletesen barnák, és gyakran a biki helye is meglátszik, azonban bőrünknek ez a legkedvezőbb. Naptej használata kötelező, hiszen a jó könnyen rosszul sülhet el. A komoly leégés roncsolja a hámszöveteket. Ha mégis kicsit jobban megpirultatok a napon a kelleténél, a drogériákban kaphatók erre kifejlesztett sprayk. Ha nagyon súlyos a helyzet, mindenképp forduljatok orvoshoz! Ez nem játék!

Szolárium
A szolárium sok mindenre jó. Télen tökéletes módja, a depresszió elkerülésére. Eltünteti a pattanásokat, bőrhibákat, és még barnít is. Azonban egyesek túlzásba esnek. Gyönyörű színt tudunk vele elérni, de könnyen bőrrákot kaphatunk!!! A sok anyajeggyel rendelkezőknek pedig egyátalán nem ajánlatos, ugyanis ilyen módon is elrákosodhatnak az anyajegyek. Valamint tévhit, hogy a szoliba nem lehet leégni. Ezért érdemes erre is odafigyelni. Mindenesetre,ha nincs lehetőséged a napozásra, nyugodtan bekeüdhetsz pár percre. A lényeg,hogy ne légy tellhetetlen!

Barnító krémek,önbarnítók
 Talán ez az egyetlen módszer, aminek nem lehetnek fájdalmas mellékhatásai. Egy flakon önbarnító, és máris meg van a gyönyörű barna bőr! Azonban könnyen nevetségessé is tehetjük magunkat ezek hassználatával. Számtalanszor látom, hogy akár már idősebb högyek is rosszul kenik fel, és nevetségesen foltos a bőrük. Ha emelett a módszer mellett maradsz HASZNÁLJ KESZTYŰT! Ez segít,hogy egyenletesen oszlasd el, és még a tenyered sem lesz barna. A szín megmaradása minőségtől függ. Vannak barnítók amik víz hatására azonnal lemosódnak (tapasztalat). Ha ilyen terméket vásároltok, mindenképp költsetek rá több pénzt! Ez ugyanis mint a szín tartósságában, mint az egyenletes fedésben megmutatkozik!

Ennyi lett volna a mai rövig bejegyzésem! Remélem tetszett! Csicsregjetek komiba!:D 
Patti&Ági

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok:)
    Én még az életbe nem égtem le:)
    Komolyan,ha kifeküdtem a napra naptej nélkül,akár több órára is,barnultam,de leégni még sose égtem le:)
    A szoliban nem bízom:/
    Nem tudom miért:/
    Ha rajtam múlik,sose próbálom ki:)
    A flakonos barnaságot se szeretem:/
    Tavaly kipróbáltam egy olyan szert,hogy be kellett a bõrömet fújni,egy órát rajthagyni,majd lemosni és woálá...
    Erre én voltam olyan szerencsétlen,hogy bealudtam pár órára,és enyhén narancssárga lettem xD
    Szerencsére pár nap alatt,és pár doboz bõrradír használata mellett,viszonylag visszakaptam az eredeti színem:)
    Azóta maradok a kifekszek a napra feeling-nél:)
    Livi.xx

    VálaszTörlés