2013. május 31., péntek

A pénz nem egyenlő a divattal

Sziasztok!


Ebben a bejegyzésben szeretnék leszögezni, egy számomra is elég fontos tényt. A pénz, nem egyenlő a divattal. Sokan abban a hitben élnek,hogy csak az a divatos ami márkás, és méregdrága. Ez azonban nem így van. A mai hazai üzletek számos akcióval csalogatják a divatra éhes vásárlókat. A H&M-ben fillérekért megkaphatjátok a divatosnál divatosabb ruhaneműket. Nem kell minden alkalommal 'nagybevásárlást' tartanotok. Ha egy nadrágot, vagy csak egy pólót tudtok megvenni, az sem szégyen. Én is ilyen 'gyűjtögető' életmódot folytatok. Van, hogy betérek egy üzletbe, és egy 2500 Ft-os pólóval indulok haza. A lényeg nem a pénz, nem a bolt márkája, hanem a jó választás. Egy kínaiban is remekül be lehet vásárolni, ha van ízlésetek. Persze a ruhák minősége nem a legjobb, de erről is tudtok gondoskodni a megfelelő mosási és szárítási technikával. Valamint, ha szeretnétek ruhatáratokat egyedivé tenni, a régi, megunt ruháitokat is átszabathatjátok. Én például két hete találtam egy régi farmerkabátot, ami teljesen passzolt rám, azonban az ujjai eléggé otrombán álltak. Ezért levágtam az ujjait, és anyával (aki varrónő) beszegettem. A gallérjára pedig szegecseket ragasztottam. 1 óra múlva kész volt a divatos farmermellény. Azóta mindenki azt kérdezi tőlem, hol vettem? Ezzel divatot is teremtettem, ugyanis azóta rengeteg lány követte ezt a praktikát, és az iskolát megszállták a farmermellények. [Ha jó lesz az USB-m hozok róla képet!]
Emellett, nem kell,hogy a ruhatáratokban rengeteg ruha legyen. Ha jól tudjátok a 'keveset' is kombinálni, nyert ügyetek van!

Most pedig jöjjön néhány gondolat, a most igen csak felkapott csíkos nadrágokról. 
Csíkok,csíkok, csíkok! Angliában már az ősszel elindult a csíkok őrülete. Hazánkban azonban még csak most kezdi bontogatni a szárnyait ez a fazon. A hosszanti sávozásnak köszönhetően a nadrág vékonyítja a lábakat, ezáltal a kicsit husisabb lányok is bátran hordhatják! Fontos azonban, hogy ha ilyen darabot viselünk, semmiképp se válasszunk hozzá mintás pólót(vagy csak nagyon szolid mintával). Ha így teszünk, az egész szettet tönkre vágjuk. A fekete fehér csíkokhoz, leginkább fekete,fehér,szürke,kék,drapp, bézs dukál. Ugyan ez igaz a cipőkre is, azonban itt már kicsit kötetlenebb a dolog. Arra azonban mindenképp figyeljünk, hogy ha alacsonyak vagyunk, akkor kerüljük a boka nadrágokat
Eleanor is imádja a csíkokat! A képen látható nadrágot nem csak a nádszál modellek kaphatják magukra. Ha nagyon husisak vagyunk, vagy épp sajnos túlsúllyal küzdünk, nem kell meg ijedni. A vékony csíkok száz százalékig opzikailag hosszítják a testet. Ugyan olyan szabályok vonatkoznak erre a darabra is, mint a fent említettre.
Ezen az össze állításon szeretném veletek szemléltetni, mekkora hibát követünk el , ha nem tartjuk be a divat alap szabályait. A felső remek választás a nadrághoz, a kiegészítőkkel sincs baj. Azonban a cipő egyátalán nem illik ide. Jegyezzétek meg, hogy a hosszanti sávokhoz SOHA nem választunk leopárd mintás cipőt/felsőt.


Aki csak teheti szerezzen be egy ilyen nacit! Bár nem igen találtam mifelénk, még csak hasonlót sem, de bízom benne,hogy előbb utóbb a kisvárosok butikjainak a polcaira is felkerülnek! Ha van a közeletekben Zara, Promod üzlet, ott érdemes körülnézni!
Noss ennyi lett volna mára! A meglepetésről csak annyit,hogy már készülőben van. Szerintem eléggé meg fogtok lepődni, és élvezni fogjátok. Ennek segítségével kicsikét mindenki betekinthet majd a kifutók és modellek világába! Komíba írjatok bátran a csíkos dolgaitokról, vagy épp milyen ruhadarabokat szabattatok át! Kérdezzetek ask.fm-en!! Holnap ismét új bejegyzésekkel jelentkezünk!
Patti&Ági

9 megjegyzés:

  1. Imádtam ezt a bejegyzést.:3
    Nekem van egy csíkos hosszúujjum a H&Mből, egy fekete rövidnaci, amit anyáron ruhafestékkel csíkosra kipingáltam, egy atlétám is van és egy hajráf.:'D:3

    VálaszTörlés
  2. egyik barátnőmmel pont tegnap voltunk Szombathelyen a plázában, és az ottani Cosmos-ban van ilyen naci... 3000 ft. :3

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :)
    Nagyon imádom a blogotokat! :D Én sajnos az a fajta vagyok, akinek nem igazán van érzéke a divathoz, de amióta sokat olvasom a blogotokat, azóta próbálom megfogadni a tanácsaitokat! Meg amúgy is imádom Eleanort, szépségideálnak, példaképnek tartom! :) Ezzel a bejegyzéssel kapcsolatban: én úgy tudtam, hogy mostanság ezek a virág mintás nadrágok a divatok. Eleanornak is vannak olyan nadrágjai?

    VálaszTörlés
  4. Igen választhatsz virág mintás nadrágot is, azonban az tényleg csak a nádszál vékonyaknak való. Minnél mintásabb valami, annál jobban kövérít. SAJNOS! :( De ha meg van az alakod hozzá akkor bátran!

    VálaszTörlés
  5. Szia:)
    Nekem van egy csíkos nacim.de sajnos az alja túl rövid,a bokanacikat pedig nem kifejezetten csípem:/
    Azt szeretném kérdezni,hogy,ha rövidnacit csinálnék belõle(nem olyan nagyon rövid nacit,hanem kb.térd fölöttig érõt)az jól nézne ki?:)
    Várom válaszod:)
    Köszi:)
    Livii.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma hozok nektek néhány ruhaösszeállítást, és megmutatom neked,milyen jól is néz ki egy csíkos rövidnadrág! Ági

      Törlés
  6. szia én most 8.-os vagyok és jövőre gimibe megyek és szeretnék új ruhákat venni. szeretném a tanácsodat kérni milyen pulcsikat pólókat és nadrágokat vegyek ami nem drága. nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  7. Hali, én ennek a bejegyzésnek a hatására átnéztem a ruhatáram és találtam 1 csomó, najó nem annyira sok, de 1 pár 'újrahasznosítható' cuccot :DD tök jó.
    Imádom a blogot, csak így tovább :) (Y)

    VálaszTörlés
  8. a farmermellényt már én is fontolgatom egy ideje, úgy hogy az szerintem nálam is meg lesz (az én anyum is varrónő, szóval ennyi előny nálam is van)! :D
    a csíkos nadrág egyre jobban tetszik (bár láttam már a környezetemben piros-fehér csíkosat az nem nyerte el a tetszésemet) de egy fekete-fehéret én is mindenképp megpróbálok beszerezni! :D

    VálaszTörlés