2013. május 23., csütörtök

Neked melyik a kedvenced?

Sziasztok!

Ma három outfittel szeretnélek titeket meglepni. Mivel a blogunk nem arról szól, hogy másoljuk le Eleanort, hanem, hogy divatosan öltözködjünk és figyeljünk oda, mit mivel kombinálunk, hogy az összhatás remek legyen. Így most én sem pontosan ugyanazokat a ruhákat hoztam el nektek amit Eleanor visel, hanem ehhez hasonlókat, amiket biztosan, hogy Ő is szívesen hordana. Miután áttanulmányoztátok mind a három szettet, hagyjatok kommentet, hogy nektek melyik tetszik a legjobban és miért.! Akkor vágjunk is bele.

Igaz már elmúlt a hűvösebb idő, de most is néha néha egy-egy nap olyan csalóka, hogy nem indulhatsz el anélkül, hogy nem kapnál magadra egy dzsekit. A tegnapi nap sem volt olyan, hogy majd megsültél egy ujjatlanban. Ez a májusi időszak pontosan az amikor számítanunk kell arra, hogy bármikor jöhet egy felhő és már össze kell húznunk a cipzárt. 
Ez a szett ugyan olyan jó tavaszra, kora télre, és őszre is,mikor a szél néha fúj és a nap sem süt olyan erősen. Egy fekete nadrág mindenhez megy, ezt jegyezzétek meg. Feltudsz hozzá öltözni elegánsan, de sportosan is. Ez a felsőn és a lábbelin múlik. Ezt a szettet én vásárláshoz, egy ebédhez a barátnőkkel, mozizáshoz ajánlanám. És hol tudjátok ezeket beszerezni?
Csíkos póló: TopShop /6155 Ft/
Bőrdzseki: TopShop /19.840Ft/ 
Fekete farmer: TopShop /13.600Ft/
Fekete bakancs: TopShop /27.365Ft/ 
Természetesen nem kell ezeket megvásárolnod ennyi pénzért, olcsóbb darabokat is be lehet szerezni, egy-egy boltban /h&m például/ harmad ennyiért is lehet kapni. 

Egy igazi tavaszi és már kicsit nyárias szett egyben. Nagy divatját futja manapság egy a magad derekú rövidnadrág és a farmering is. Tavasszal ha még nem olyan meleg az idő egy tornacipővel megoldhatod reggel és egy fekete dzsekivel, viszont ha délutánra vagy nyáron nagy a meleg egyszerűen felveszel hozzá egy fekete sarut és már indulhatsz is egy fagyizásra a barátoddal, barátnőiddel. Szerintem ez egy tökéletes összeállítás akár egy randira és sétára a tónál vagy épp elmehetsz benne vásárolni, moziba vagy ahová neked tetszik. Tavasszal és nyáron elengedhetetlen viselet a napszemüveg is. Nagyon fontos, hogy mielőtt elkezded használni vidd el bevizsgáltatni, hogy megfelelően véd-e az UV sugaraktól. Ezt bármely optikában megteheted. 
Ahol beszerezheted ezeket a darabokat.:
Farmer felső: Monki /8715Ft/
Fehér nadrág: Nordstrom/TopShop /14.416Ft/
Napszemüveg: RayBan /34.990FT/ 
Gyűrű: Forever21 /630Ft/
Táska: SoleSociety /7990Ft/
Converse: /converse/ /változó az ára, 10.000Ft-20.000Ft/

Az utolsó szett már teljesen nyárias összeállítás. Ezt is lehet kombinálni más-más cipőkkel és kiegészítőkkel amivel máris különlegesebbé varázsolhatjátok. Ebben a szettben is megjelenik a galléros felső amit a pöttyök tesznek még felhívóbbá. Ami még visszaköszön itt is az a magas derekú nadrág amit már említettem, hogy most nagy divat. Egy fekete táska alap darab, minden szetthez megy, tehát ha még nincs akkor szerezz be egyet. A napszemüveg elengedhetetlen egy napos nyári napon, és egy fekete saru pedig kényelmes viselet. Én ezt a szettet egy csajos napra hordanám vagy egy nem első randira. Mondjuk szívesen felvenném, ha a barátnőmmel mennénk salátázni, vagy akár egy laza bárba is  vagy egy kávézóba. 
Itt beszerezheted őket:
Galléros felső: TopShop /10.945Ft/
Magas derekú nadrág: TopShop /13.545Ft/
Saru: Zara /18.035Ft/
fekete táska: Selfridges /1290Font ami körülbelül 442.000Ft/
Napszemüveg: RayBan /45.145Ft/

Mára én ennyi lennék, remélem tetszett ez a kis összeállítás. ÉS NE FELEDD EL LEÍRNI KOMMENTBEN, HOGY NEKED MELYIK SZETT ÉS MIÉRT TETSZETT. további szép napot nektek. 
Patti & Ági
Xxx

16 megjegyzés:

  1. a harmadik nyerte el a legjobban a tetszésemet :) de az előző kettő is tetszik!

    VálaszTörlés
  2. 2. tettszik a cipő és a felső *-*

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.
    Sajnálom az előbb történteket:l
    A barátnőm csinálta,mert ő nem tud blogot szerkeszteni,de már ki is töröltem:)
    Sajnálom mégegyszer:(

    VálaszTörlés
  4. megbocsájtasz?/főleg neki/
    ui.:Szépen elbeszélgettem a barátnőmmel,hogy miatta mondanak el mindennek.:l

    VálaszTörlés
  5. amúgy szerintem az 1-es és a 2-es nagyon jó♥*.*

    VálaszTörlés
  6. Figyelj rohadtul nem érdekel ki volt és ki nem. Te voltál. a te neved alatt futott minden. Ha meg ennynire "nem tud" blogot szerkeszteni, akkor mégis hogyan tett be mindent ami nekünk is megvolt? úgy komolyan? Annyira szánalmas viselkedés ez, legalább a RENDES NEVEDDEL VÁLLALNÁD MÁR FEL MAGAD. de látod nem megy, ennyit érsz SEMENNYIT!! vésd az eszedbe, és ha egyszer is megtudod az igazi neved neked ott lesz véged. mert MEG FOGLAK TALÁLNI!!! értve, ugyhogy szerintem jobb ha még most keresel fel facen és elbeszélgetünk mert szerintem te is jobban járnál.. ÜDV PATTI

    VálaszTörlés
  7. Istenem,de jó,hogy senkit sem érdekel,hogy enm én csináltam,és nem azét ez a nevem mert nem merem felvállalni magam.
    Ezerszer bocsánatot kértem a barátnőm nevében is.
    Csak azt szeretném kérni,hogy ne haragudj,és zárjuk le a témát kérlek.
    És gondolom valahogy megtalálta az oldalatokat..

    VálaszTörlés
  8. nem fogom lezárni míg meg nem találom. akkor mondd meg mi a neved és a barátnődé és akkor téged békén hagyunk.. :) ha egyáltalán van barátnőd xdddd röhej vagy kiscsaj -.-P.xx

    VálaszTörlés
  9. Nincs fb-je de a neve Tina,megmondom neki hogy kérjen meg valakit hogy csináljon google fiókot,és majd onnan megmondom neki hogy írjon neked...

    VálaszTörlés
  10. jólvan.. xd nincs facebook-ja :D:D:D persze persze , valld már be hogy te lopkodsz itt össze vissza... meg még kamuzol is. ásd már el magad -.- Patti.

    VálaszTörlés
  11. mért olyan baj,hogy nincs valakinek fb-je?o.o tényleg ő csinálta,esküszöm megmondom neki,hogy csináljon már valamit!!
    Amúgy el tudnád mondani,hogy hogyan kell megcsinálni,hogy ne lophassanak,mert lehet,hogy csinálok egy *KE* sztoris blogot?..

    VálaszTörlés
  12. Mindegyik jó lett, de nekem a 3. a favorit. A táska és a nadrág abszolút én vagyok, az ing is nagyon tetszik, bár sokat számít, hogy milyen felvéve. A saru nekem csak azért nem jön be, mert nem szeretem a lábujjasakat, de ez egyéni, egyébként szép darab, ugyanúgy, mint a szemüveg :)

    VálaszTörlés
  13. Én egyáltalán nem tudok választani, mert mind a három szett mintha engem tükrözne, szóval az összes tetszik!!:D oda meg vissza vagyok értük*-* Imádom az összeállításaitokat :D

    VálaszTörlés
  14. mindhárom nagyon Eleanor! nagyon tetszik!! xx

    VálaszTörlés
  15. 2. nagyon jó<333 amúgy bocsi kedves írok,imádlak titeket,baromi jók a bejegyzések,de miért ilyen baj az amit az a csaj v a barátnője csinált?kitörölte ,bocsánatot kért,mit csinálhatna még?:) de persze ez nem az én dolgom,bocsi<33 amugy tényleg nagyon Eleanor-os:)

    VálaszTörlés