2013. május 28., kedd

Körmök

Sziasztok!

Sokan kértétek, hogy legyen egy bejegyzés a köröm trendről is. Bármilyen fura, ennek is van trendje... :D Azonban szeretnék tisztázni egy két dolgot. Tudom,hogy sokan arrogánsnak és bunkónak tartotok. Ennek ellenére én igyekszem mindenkivel kedves lenni. De nem értem mit várnak azok, akik bunkó és izléstelen megjegyzéseket írogatnak askon. Ha már egyszer vetted a bátorságot ahhoz, hogy 'leolts' akkor vállald már fel a neved. Mert így max kiröhöglek. A másik dolog... szeretném letisztázni,hogy a blogunk megalakulásának semmi köze a 'másik' Eleanoros bloghoz. Fogalmunk sem volt,hogy létezik ilyen blog. Nekem személy szerint semmi bajom nincs az írójával, hiszen nem ismerem. Sőt, valamelyik nap épp rátaláltam a blogjára. Elolvastam a bejegyzéseket és igen csak megmosolyogtam néhány dolgot. Egyértelműen kiderül a fogalmazásmódból, illetve a szakszavak hiányából,hogy még nem elég felvilágosult ezen a téren. Azonban ezen lehet változtatni. Gondolom, most sokan úgy gondolják,hogy én "beszóltam" a másik blog írójának, de nem. Ezt építő jellegű kritikának szántam. És a harmadik dolog... ma kutakodtam a neten, és ismét láttam fashion blogokat. Isten tudja, milyen hírességről nem kreáltak már egyet. Ezek azonban olyan szinten amatőr fogalmazásmóddal rendelkeznek, hogy az valami  siralmas. Ha 12 éves vagy, és lövésed sincs a divatról, akkor inkább kreálj valami egyedit, és ne ötletvadászkodj. Mi azért írjuk a blogot, mert ismerjük a divat alapelveit. Valamint én (csak a saját nevemben beszélek) ezzel szeretnék foglalkozni.
Azt hiszem kissé túltárgyaltam már a dolgot...szóval akkor jöjjön néhány tanács, hogyan ápoljuk a körmeiket.(Ági)

Elég furának tartom,hogy én adok tippeket, aki rendszeresen rágja a körmét. Kiskorom óta ezzel a problémával küzdök...azonban tisztában vagyok vele, hogy ez egy gusztustalan és elítélendő szokás. Igyekszem elszakadni ettől a gusztustalan dologtól. Azonban nehéz, pláne most, hiszen év vége, hajtás, vizsga. Remélem ti SOHA nem követitek el ezt a hibát! Gusztustalan és káros lehet az egészségre. 

A mai világban, gyakorlatilag a szivárvány és azon túl is minden féle színben gyártanak körömlakkokat. Azonban ennek is van egy fajta trendje. Jönnek és mennek a színek, fazonok. Az idei év trendje is hasonlít a tavalyihoz. Azonban most még inkább eltűnnek a csillogó lakkok a palettáról. Az idei évben a 'szirupos' hatású lakkok hódítanak. 
Ezek a színek vidámságot kölcsönöznek a mindennapokba. Azonban a legfőbb probléma,hogy nem minden ruha összeállításhoz mennek. Így ajánlatos több színárnyalatot beszerezni. A képen látható Dior körömlakkok nagyon jó minőségűek, hihetetlen jól fednek,nem pattognak le. Azonban az áruk nagyon borsos, így igen csak kevés ember teheti meg,hogy ezeket válassza. A legrégibb is 5000Ft-tól kezdődik. A paletta azonban jóval színesebb, mint a hazai drogériáké.


Fekete... ez az a szín, ami mindenhez megy. Legyen bármilyen színű vagy mintás a bikinid, összeállításod,a fekete körömlakk mindíg nyerő. Azonban sok fiatal félve keni a körmére, hiszen álltalában a fekete körömlakkot az 'Emó' stílushoz kötik. Ez azonban hülyeség. A fekete letisztult és elegáns. Hosszú szögletes, közepes mandula, körmökön is nagyon jól mutat. Kombinálhatjátok arannyal, ezüstel is. ( A többi színt, pl a pinket nem ajánlom. A fekete+pink ideje lejárt. Ezt el kell fogadni.)  Lányok, bátran válasszatok feketét!




Ez az egyik kedvencem! A matt illetve a púderes színek, visszafogottságot, és eleganciát sugároznak.Gyönyörűen mutat az ujjakon. Szinte mindenhez meg. Azonban ez az a szín, amit inkább fehér bőrűeknek ajánlok. Elég bután néz ki, amikor szolis,csokibarna kezeken sötétbarna körömlakkot látok. A barna bőrhöz inkább egy élénk, akár neonos színt válasszunk.




   A letisztultabb, lágy, púderes, föld színek ismét hódítanak. Elegánsak, és nem feltűnők. A paletta itt is rendkívül széles. Választhatunk csoki barnát, bordót, barnát, bézst...
És most néhány szó a zselés körmökről...
Számomra abszolút visszataszító. Lehet,hogy szép, de abszolút természet ellenes. Emellett a szalonokba nem hívják fel eléggé a figyelmet a káros hatásaira. A köröm elvékonyodhat és megsárgulhat alatta. Emellett egy halom pénzt kérnek el érte... számomra teljesen érthetetlenek azok a lányok, akik 10 centis, hegyes,csicsás körmökkel járnak kelnek. Ettől még nem lesz igényesebb a kéz. Én inkább azt mondom,hogy a műköröm árából vegyetek egy jó minőségű körömlakkot, vagy körömápolót. Választhattok a hazai drogériák kínálata közül, számos újságban is rendelhetők hasonlók. (Avon) Ha nem akartok sok pénzt kiadni, de ápolni szeretnétek a körmeiteket, akkor választhatjátok a Moyra lakk alapú ápolót.
Noss, ma sajnos ennyi fért bele. Gőzerővel készülök az angol szakaszvizsgámra, ami csütörtökön lesz. Szorítsatok! Ne feledjétek a meglepetést sem. Izguljatok! Nemsokára több infót is megtudtok róla. Nemsokára talán írok egy bejegyzést, ahol olyan tippeket adok, hogy készítsetek szép körmöket. Úgy gondolom,hogy ezt a bejegyzést annyira nem kötöm Eleanorhoz, hiszen az ő körme is mindig más. Nyílván ő is a trendek szerint választ színeket.
Patti&Ági


9 megjegyzés:

  1. nagyon tetszett :) a köröm rágásról annyit, hogy én is rágtam a körmömet egy évvel ezelőtt, de sikerült megszabadulnom ettől a hülye szokásomtól egy körömlakk segítségével, aminek iszonyatosan borzalmas íze van..akárhányszor a számhoz emeltem eszembe jutott az íze és inkább nem rágtam tovább...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett ez a bejegyzés is, ugyanúgy, mint a többi :) Én is rágtam a körmöm még 12 éves koromban, de egyszer leszoktam róla. Én is tudom ajánlani azt a szörnyű ízű körömlakkot, amit Petra írt, mert tényleg elmegy tőle a kedved, hogy rágd ha azzal bekened :)

    Az első bekezdéseddel pedig egyet értek! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon tetszett és sajnos én is rágtam egy jó ideig a körmömet.De végre leszoktam,mert elvégre milyen csúnya és gusztustalan az a köröm ami le van rágva sőt még a bőr is mellette.Egy héten többször is festem a körmömet,mert mindig próbálom a ruhámhoz igazítani.Nagyon hasznos volt ez a bejegyzés is. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves arcát és nevét nem felvállaló senki! Ha nem tetszenek a divat tippek akkor keress másik blogot. És amúgymeg levan írva (persze ha tudnál olvasni) hogy NEM KLÓNOKAT AKARUNK. és ha még nem volt neki? és ha majd lesz? Nem igen találni használható infókat El körmeiről. És tudod mit? ROHADT JÓL ÉRZEM MAGAM! :D amúgymeg próbálj meg egyátalán úgy odafigyelni,hogy közben angolt tanulsz meg készülsz a kompetencia mérésre. De nembaj. Noname nyomorékok nemérdekelnek. Amíg van akinek tetszenek a nyomorék tanácsaim és amig vannak ilyenek mint te addig k*rva jól csinálunk valamit :$ Puszi Ági

      Törlés
    2. D.Doo. bár a szerkesztőknek nincs szükségük rá, hogy megvédjem őket, de én azért elmondanám a véleményem. Igenis hasznos és jó bejegyzéseik vannak, és ha ez neked nem tetszik, akkor van egy kis X jel, ami arra szolgál, hogy bezárd az oldalt. Jó ízlésük van és kész. Az meg, hogy ilyen körmöket nem láttunk El-en...és? Tudtommal Eleanor nem szerepel minden nap címlapon, hírműsorokban, hogy minden apró részletet tudjanak róla. Ez egy fashion blog és ezek a körmök nagyon is trendik.
      Lányok csak így tovább! Nagyon jó a blog ;)

      Törlés
    3. Kedves Patti és Ági! Akkor miért Eleanor C. a nevetek? Akkor miért nem fashion vagy hasonló.?! Én azt hittem, hogy Elanor-ral foglalkoztok...! Klónok?! Hagyjuk... Ja és noname?! Szini Dóra írj nyugodtan.;)
      Kovács K. neked csak annyi ne szólj bele.. Thank You!:)
      Ja és azt, hogy te milyen körülmények között írod Ági a kutyát nem érdekli.. :*

      Törlés
  5. A körömrágásról én is nehezen szoktam le, de végül sikerült :D Mindennel egyetértek, amit leírtatok :) És még újat is tudtam meg*-* Imáádom :D

    VálaszTörlés