2013. május 29., szerda

Mit viseltél ma?

Sziasztok!
Ma egy kis újítással lepünk meg titeket. Egy héten egyszer mi is megmutatjuk nektek, hogy mit viseltük aznap és tőletek is várjuk kommentbe, hogy mi volt rajtatok. Vagy esetleg a Polyvore segítségével képet is csatolhattok nekünk. 
Ma az én ruhám kerül terítékre (Patti). 

Akkor először leírnám, hogy mit viseltem mi volt nálam utána pedig hogy hol tudjátok esetleg ti is beszerezni.
Az én kedvencem már azóta mióta megvettem Amszterdamban ezt a fekete kabátot, aminek a két ujja bőr és négy nagy zseb van rajta. Körülbelül már fél éve keresek ilyen kabátot és mikor megláttam megfogtam és mentem is kifizetni, mert annyira megtetszett. Pár szót róla. Szerintem nagyon kényelmes imádom hordani, és amikor kisüt a nap a kezemet mindig kiteszem a napra és olyan jó meleg lesz a bőr, nagyon jó érzés. Mindenki aki megengedheti magának válasszon egy ilyen fazonú kabátot, higgyétek el imádni fogjátok. Egyaránt hordhatjátok nyáron, tavasszal és ősszel is. Megéri befektetni.
A fekete szoknya. Ez is egy H&M darab, tudni kell rólam, hogy nagy fanatikus vagyok a boltot nézve. Szerencsére tőlem fél órára van is egy üzlet. Szerintem mindenkinek kötelező egy ilyen szoknya, hisz bármelyik szettet feltudjátok vele dobni. Egy laza vagy épp egy elegáns szett is kreálható a segítségével. Felvehettek hozzá egy bő pólót, de egy fekete ujjatlant is, mint ahogy én is tettem. Szerintem jobban mutat, ha a felsőtöket egy kicsit betűritek. Szerintem az ára is teljesen elfogadható, és megér ennyit.
Fekete ujjatlan a pull&bear-ből van, amit még Londonban szereztem be. Csak egy egyszerű felső amit megint bármivel kombinálhattok. Azért szeretem az ilyen dolgokat, mert ezer féle képen tudjuk hordani őket. 
Felvehetjük farmerral, szoknyával, vagy akár nyáron rövidnadrággal is. 
Egy fekete harisnya mindenkinek kell. Ezt nem is bonyolítanám túl. Szeretem hogy nem olyan vékony, és nem látszik át. 
Az a fekete szegecses cipő pedig ismét egy H&M darab amit pedig a kabáttal együtt Amszterdamban vettem. Imádom, nincs is rá jobb szó. Mindenhez jól áll. De tényleg. Szerezzetek be egy szegecses cipőt és ti is beleszerettek majd.
Barna táska is az egyik kedvencem most. Ez a darab a Primarkból van, ami Anglia egyik legfelkapottabb ruhaüzlete. Az árak kedvezőek, így a legtöbb brit itt szerzi be a ruháit. Nagyon nagy a választék, mindenkinek kedveskednek valamivel. A kisbaba holmiktól a táskákon át az otthon használatos dolgokig mindent megtaláltok.
A kardigánt amit a képen sem láttok, mert nem találtam meg, de még sokkal régebben vettem, de imádom. Ez is egyszerű darab elől gombos és két kis zseb van rajta.
A körmöm egy sima vörös körömlakkal van kifestve. A reggeli sminkem annyiból állt hogy feltettem egy Avon-os alapozót és egy BB krémet. A szemöldökömet kiemeltem és befésültem, feltettem egy kis púdert hogy de csillogjon az arcom, majd egy kis pirosítót. Feltettem egy kis szempillaspirált és egy kis bőrszínű rúzst.
Nálam mindig van egy Labello, vagy egy niveas szájbalzsam. Így ha reggel vagy ha fúj a szél csak bekenem és nem szárad ki a szám. A táskám még rejt egy arc és egy kézre való törlőkendőt. Mindezeket beszerezhetitek a drogériákban vagy ahogy én is tettem a h&m-ben. Ezen a táskán regeteg zseb van belül így még egy nagy üveg vizet is magammal cipeltem, mindezek mellett az iskolai könyveim és füzeteim is befértek. Egy kézkrém mindig jól jöhet. Fülhallgató nélkül sehová, mindig jól jöhet ha épp unatkozol a vonaton vagy a buszon, vagy a többi közlekedési eszközön. Viszont ha leszálltál mindenképp vedd ki a füledből, mert elvonhatja a figyelmedet és esetleg még el is ütnek, persze ezt nem akarjuk, ezért jobb megelőzni a bajt. A telefonom nélkül egy lépést sem teszek, néha még a töltője is nálam van, ha esetleg napközben lemerülne csak bedugom a teremben vagy a vonaton. 
Itt lehet beszerezni őket:
Fekete kabát: H&M /9990Ft/
fekete szoknya: H&M /1290Ft/
fekete ujjaltan: Pull&Bear /2880Ft - 7.99 font/
fekete harisnya: h&m /1790Ft/
+ Fekete kardigán: Marks&Spencer /7000Ft/ már nincs meg a link, mert nem mostanában vettem.
Fekete szegecses cipő: H&M /3990Ft/
Barna táska: Primark /12Font/ - ilyet nem tudtok interneten rendelni :/
Remélem tetszett ez a kis beszámoló! Ne feledjétek leírni kommentben hogy ti mit viseltetek ma!
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlem ITT pedig Ágitól. Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. Lesz hamarosan egy meglepetés!!! 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.
puszi Patti & Ági Xx


8 megjegyzés:

  1. " kiemelem a tekintetem " nekem ez nagyon bökte a szemem ez a szófordulat. olyan mesterkélt

    amúgy király a poszt, bár nem inspirálódtam most :(
    :*

    VálaszTörlés
  2. Imádom a szetted*.*
    Rajtam ma egy szürke Mayo Chix hosszúujjú felső, egy égkék leggings és egy vajszínű szegecses magasszárú cipő volt.:D:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszett a mai napi szetted:)
    Rajtam egy magas derekú farmer nadrág volt, egy fodros ujjú szürke felsővel és balerina cipővel és bőrdzsekivel. Mindehez felvettem az egyik pandás táskámat, amit keresztanyám hozott nekem Londonból és azóta is a szívem csücske az a táska. ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól nézhetett ki egyben ez a szett :) Nagyon nagyon tetszik a táskád! :D Én mivel egész nap itthon voltam, egész nap melegítő volt rajtam :)

    VálaszTörlés
  5. csillagos cicanaci, egy sárga ujjatlan póló, amin egy cuki kacsa van, és egy piros Vans-os cipő... amugy imádom a szetted *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!:)
    Rajtam egy Spriengfieldes rozsdabarna kabát volt,
    Egy Zarás királykék peplum,
    Egy Tally Weijles csőnadrág,
    Egy fehér, alacsony-szárú Converse cipő.
    Egy barna SIXes táska volt nálam.
    Hajam kiengedve..:D

    VálaszTörlés
  7. Szia:)
    Okay márkájú pink kardigán
    Denim márkájú szürke csõfarmer
    C&S H márkájú laza lila,rövidujjú póló
    Greeceland márkájú barnásszürke sportcipõ,oldalán kapcsokkal
    Ray-Ben sima,fekete napszemüveg
    Hajam felgumizva a fejem tetején
    Forever21gyūrū,szivecskés
    Egyszerū kék karperecek
    Arany pöttyfülbevaló
    Ezüst nyaklánc,medál nélkül
    Táskám sima,barna,virággal az oldalán,mūbõr
    Körmöm bézs,moyra a márkája
    Sminkem alapozó,púder,pirosító,fekete szemceruza,bõrszínū rúzs,Drama márkájú szempillaspirál,szemöldökceruza:)
    Puszí:*

    L.xx

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a szetted*-* Imádom ezt a stílust :)
    Én rajtam ma egy mályva színű csőnaci volt, amin mini fehér pöttyök vannak, ehhez felvettem egy baba rózsaszín toppot és betűrtem a nadrágba és erre pedig egy rózsaszín egygombos blézert vettem :) A hajam kontyban volt felkötve :) Lábbeliként pedig egy barna sima kis könnyű cipőt választottam*-*

    VálaszTörlés