2013. július 17., szerda

Divat, olcsón!!

Sziasztok!
Mielőtt bármibe is belekezdenénk szeretném  megköszönni, hogy YOUTUBE-n ilyen hamar megcsináltátok a  100 feliratkozót. A videó elkészült teljes egészében, de ebben  a részben nem beszélek, mert amit felvettem abban nem lehet semmit sem hallani. Természetesen ott is lesznek majd nyereményjátékokHaulsminkelési szokások, és majd minden amire kíváncsiak lesztek. IRATKOZZATOK FEL, és kommentben írjatok pár témát amiről hallani akartok majd!
x
Itt a videó:
Mindenkit arra kérnék, hogy ne haragudjon, ha nem lett olyan jó, mert ez még csak az első videóm. Most csináltam először ilyet. Legközelebb remélem jobban sikerül.
http://www.youtube.com/watch?v=kOdrAAPO35k
~
Szóval Visszatértem, megvolt a nyaralás és a pihenés most pedig folytatnám.
Mára pár olyan tippet hoztam nektek amiket könnyen elleshettek tőlem, így olcsóbban is lehettek trendik a nyáron, vagy máskor is.
Szerintem sokan vagytok úgy, hogy megláttok egy magazinban egy adott alapdarabot, legyen az táska cipő vagy felső, vagy bármi más meglátjátok az árát és már odébb is lapoztok. Én mára pár nyáron nagyon divatos holmit hoztam nektek és megmutatom, hogy nem kell az újságban látott vagyonokat költeni rá, mégis beszerezhetitek őket. 
A nyár nagy slágerei:


Ananászos felső:
1. WildFox - 18.950 Ft [X]
2. H&M - 4.460 Ft [X]

Magassarkú sportcipő :
1. Isabel Marant - 156.770 Ft [X]
2. Target - 7.895 Ft [X]

Virágos rövidnadrág :
1. Dolce & Gabbana - 75.555 Ft [X]
2. Vermoda - 7.050 Ft [X]

Táska:
1. Cambridge Satchel - 39.470 Ft [X]
2. Azra - 6.870 Ft

Napszemüveg :
1. Linda Farrow - 119.550 Ft [X]
2. 80's purple - 2.255 Ft [X]

Szoknya:
1. Theory - 101.055 Ft [X]
2. H&M - 4.460 Ft [X]

Karkötő:
1. Valentino - 37.780 Ft [X]
2. Forever21 - 1.310 Ft [X]

Mára ennyi voltam, illetve nem!!!! KAPTAM EGY KÉRDÉST AZZAL KAPCSOLATBAN, HOGY KÜLDHETNÉTEK KÉPEKET A SAJÁT ÖSSZEÁLLÍTÁSAITOKRÓL, HOGY ÉPPEN MIT VISELTETEK AZ NAP, ÉS MI ELMONDANÁNK NÉV ÉS ARC NÉLKÜL RÓLATOK, HOGY AMIT VISELTEK AZ MENNYIRE JÓ AZ ALKATOTOKHOZ, ILLETVE, MIT KÉNE VISELNETEK, MI AZ AMI JÓL ÁLLNA NEKTEK!!! HA KEDVET ÉRZEL HOZZÁ AKKOR KÜLDD A KÉPED ERRE AZ E-MAILCÍMRE, ILLETVE BÁRMI MÁSSAL KAPCSOLATOS DOLGOT!!! NÉV ÉS ARC NÉLKÜL TESSZÜK KI A KÉPEKET TERMÉSZETESEN!!
E-MAIL CÍM: agneshoti97@gmail.com 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése