2013. október 25., péntek

Újra itt

Sziasztok!

Tisztában vagyok vele,hogy az utóbbi időben rendesen elhanyagoltam a blogot, és ha néha néha írtam pár bejegyzést, azok is szörnyűre sikeredtek. Szóval úgy érzem itt az idő,hogy ezt jóvá tegyem, és ismét elkezdjem a blogolást. Hiszen terveim és céljaim vannak a divattal, és a bloggal is. Valamint titeket sem szeretnélek cserben hagyni. Tehát úgy döntöttem,hogy mivel itt az őszi szünet, és most kicsit több időm lesz a gép elött ülésre, tartok egy "divathetet" ( aminek a témája meglepi), illetve Vasárnap hozok egy Októberi haul bejegyzést is :D Remélem ezzel kicsit kárpótollak titeket ! Tartsatok ki vasárnapig! 

Puszi, Ági ♥

1 megjegyzés:

  1. sziaa.nagyon jó a blog!!!!!<33imádom!! de az a baj h alig látom a blogarchívumban a betűket:DD a háttérbe naggyon beleolvad a betű színe... "Rólunk:" nál is nehezen olvasható..kérlek ha tudtok váltsátok át valami más (pl.fekete..) jobban olvasható színné:) és: a fejléc gyönyörű meg minden komolyan szép munka,de szerintem le kéne cserélni mert ehhez a bloghoz már nem illik az Elenor Calder dolog..az emberek azt hiszik valami fan oldal...:)) de ez csak az én véleményem..:)) amúgy komolyan nagyon jó oldi<33 csak így tovább<33 Flóra

    VálaszTörlés