2013. október 27., vasárnap

Októberi kedvencek ♥

Sziasztok!

Sajnálom,hogy mostanában egyáltalán nem írtam bejegyzéseket, és nem foglalkoztam a bloggal.
Ez természetesen nekem is rossz érzés, és kissé bűntudatom is van a dolog miatt.
Azonban, itt a szünet, így most ismét itt vagyok, frissen üdén!
Mivel az Október számomra nagyon pörgős, és fárasztó hónap volt, szinte egy percem nem volt a vásárlásra. 
Azonban néhány dolgot ebben a hónapban is "összeszedtem" 
Nézzük az Októberi kedvenceimet...



1.



Az abszolút Októberi első kedvencem, a Catrice szájfilceinek, e két árnyalata. A Red&The City (bordó) és a Holly Wood (barna) árnyalatok igazán öszies stílust varázsolnak az ajkakon is. Remekül mennek minden szereléshez, viselésük könnyed. Nem kednődik, nem maszatol, nem ragad. Színük eléggé intenzív, és viszonylag sokáig kitart. Emellett ne feledjük, hogy az íze sem rosz. Én leértékelve, mindössze 250 ft-ért vettem drabját. Hihhetetlenül jól jártam! Mindenkinek csak ajánlani tudom!








2.

A hónap második kedvence, az essence Stay with me szájfénye, azon belül is a Me&My Icecrame árnyalata. Habár a kiszerelesése meghökkentően kicsire sikeredett, a  bennelévő tartalom kárpótol. Gyönyörű,lágy fényt ad az ajkaknak, ápolja őket, nem hagyja kicserepesedni. Színe lágy, kissé fagyis rózsaszín, azonban az ajkakon egyátalán nem feltűnő. Az íze pedig fantasztikus. Nagyon örültem,hogy a barátnőm megvette nekem, akciósan 350 ft-ért. A rendes ára nagyjából 1000-1100ft  körül van. Mindenképp szerezzetek be ti is egy hasonló szájfényt, és csempésszetek a borongós, őszies napokba egy kis nyárias mókát!





3.

Erről a termékről már írtam pár szót, a blog Facebook oldalán. Mivel nekem aboszlút bevált, ebben a hónapban (ismét) beszereztem egyet. Talán a legjobb alapozó amit eddig kipróbáltam. Nagyon könnyed, egyátalán nem olyan érzés a viselése, mintha egy maszk lenne rajtunk. Állagát potosan nem tudom jellemezni, mert se nem krémes, de a vizestől is messze van. Abszolút elfedi a bőrhibákat, és nem feltünő. Egész sokáig hordható, nem pereg le az első 10 perc után. A kiszerelése is kedvező (27ml). Illata inkább kissé alcoholos, ennek ellenére kellemes. A Mis Sporty So Matte Perfect Stay a legjobb választás! És az ára is kedvező. Szintén akciósan, 1000 ft-ért vettem. 





4.

Mivel a parfümkészleteim a hónapban teljesen kifogytak, ezért muszály volt "feltankolnom". A jól bevált Shiseido ZEN nevezetű parfümjét választottam ismét. Az illata nagyon nőies, erős, és, hogy úgy mondjam határozott. Abszolút szokatlan, mégis mámorító. Ezt leginkább azoknak ajánlom, akik kerülik a kislányos dolgokat. Az üvege is hihhetetlenül jó, és "nagyvilági" a tetején egy forgatható kocna van. Emellett az egész arany színű. Igazi francia elegancia.








Hát ezek voltak az én októberi kedvenceim. Amint olvashattátok facebook-on, holnaptól ismét a divat hetet tartunk. Most már elárulhatom,hogy a hét minden napján tippeket adok, hogyan hozzátok ki magatokból a maximumot. Iskolába való összeállítások, haj, köröm és smink tippek várnak rátok. Addig is bátran kérdezzetek ask-on, vagy írjatok facebook-on. ( Az elérhetőségeket a facebook az blog facebook oldalán megtaláljátok! ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése