2013. szeptember 15., vasárnap

Mit viseltem ma? #1

Sziasztok!

Nagyjából 2 hónap kihagyás után, ismét új résszel/témával jelentkezem. Sajnálom,hogy így elhanyagoltam a blogot, de nagyon elfoglalt voltam. Egész nyáron dolgoztam, most pedig ismét itt az iskola. Azonban imádom a blogot, és titeket is. Ezt jó ha észben tartjátok :D Biztosan tudjátok, hogy új facebook-ot csináltam.(KATT) Valamint készülőben van az új ask.fm e-m is. Igen, tudom már vagy a századik, azonban most nem hagyom elfajulni a dolgokat. Ennyi elég is volt belőlem, most pedig kezdjünk bele...

A cím kissé csalóka, hiszen ma, nem a mai szettemet mutatom be. Ennek egyik oka, hogy a vasárnapi viseletem, nem túl izgalmas, másrészt technikai zűrök is adódtak. Tehát jöjjön a tegnapi szettem.
Tegnap este az egyik legjobb barátnőmmel, "csajos" estét tartottunk. Átmentem hozzájuk ( kb 10 házra lakik tőlem) és rendeltünk pizzát. Isteni kakaót csinált, és még X-Faktort is néztünk. Csodálatos este volt.
Mivel nem terveztünk semmi kiruccanós progamot, úgy gondoltam az öltözökémet is egy punnyadós estéhez igazítom.
SAJNÁLOM,hogy Polyvore-on szerkesztett képet tudok csak hozni, de ugye a technika. Azonban holnaptól már egész biztos,hogy nem lesz semmi probléma, és a saját ruhadarabjaimat "mutogathatom". Mivel itt az ősz, és kezd hűvösödni, rászoktam a kötött pulcsikra. Ez nálam kezd elfajulni már egy fajta "mániává". A bordós, lilás szín abszolúlt igazodik az őszhöz, abszolúlt trendi, és feltűnő. Az őszi hónapokban érdemes sötét nadrággal kombinálni.  Mivel az én kedvenc színem az arany, és ez  is remekül passzol a bordóhoz, én ilyen kiegészítőket/ cipőt választottam. Bátran kombináljátok a bordót/lilát arannyal, higyjétek el remekül mutat! Az én cipőm elég eltérő, a képeken láthatóktól mivel egy bézs, arany szegecsekkel díszített cipőről beszélünk. Remekül kombinálható tehát a bézzsel is. 
Ősszel érdemesebb a sminkben is erősebb, bordós, barnás színekre váltani. Én egy, a pulcsimhoz passzoló szájfényt viseltem. Ez az összeállítás abszolúlt megfelel az őszi trendeknek, mint színben, mint fazonban. Illetve újra bebizonyítottam,hogy a kevesebb néha több.

Új bejegyzéssel legközelebb holnap jelentkezem. Remélem megvagytok velem elégedve.Ha van kedvenc őszi pulcsitok, küldjétek el a blog facebook oldalára, és pénteken kiteszem azokat, amelyek a legjobban tetszettek! 
Ágixx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése