2013. augusztus 27., kedd

Találjuk meg a stílusod! - Beküldött képek! #1

Sziasztok!

Mivel a blogon "irány a suli" téma van most terítéken ezért közvélemény kutatást végeztem, hogy érdekelne e titeket egy Back To School Haul videó! Sok visszajelzés érkezett. A videót pár perce töltöttem föl, tehát már megtekinthető. Minden egyes kellemetlenségért elnézést kérek előre is. 
A videó itt tekinthető meg:
~
Fontos:
szóval ha szeretnétek még több videót látni tőlem akkor annyi a teendőtök, hogy megnézitek ezt a videót, illetve nyomtok egy "LIKE" gombot:
http://www.youtube.com/watch?v=UBjXqhUvcPg
és feliratkoztok erre a csatornára:
http://www.youtube.com/user/iloveyoudoyouloveme0
~
/amint elérte a videó a 1000 nézőt és a csatorna a 200 feliratkozót töltöm is a következőt/ xx

De térjünk is át a mai témánkra. Mint láthattátok körülbelül egy hónapja minden bejegyzés alá kiposztoltam egy kis szöveget ami arra hívta fel a figyelmeteket, hogy beküldhetitek saját fotóitokat és mi név és arc nélkül kitesszük őket ide, és megmondjuk, hogy szerintünk mi lenne neked/nektek a legmegfelelőbb öltözék. Mára három képpel készültem. Ha tetszik nektek ez a dolog, akkor egy sorozat formájában majd megismételhetjük később, de addig is küldjetek még képeket erre az e-mail címre: agneshoti97@gmail.com 
Kezdjünk is bele!

1.
Szerintem alapjában véve teljesen rendben van a szett. Átlátszó fehér felső. Egyszerű mégis nagyszerű. Alá egy ugyanolyan fehér toppocskát vett fel, amit még lehetett volna egy kicsit bolondítani. Mondjuk a nadrág színeiben, narancs, vagy akár valami eltérő is. A szandál egyszerű és nagyszerű. 







Itt van két szett amit én el tudnék képzelni rajta:

Ha az első szettet nézzük akkor ez egy kicsit fiúsabb, lazább, belevalóbb szett, ha viszont a másodikat nézzük, egy kicsit lányosabb és jelen pillanatban nagyon divatos összeállítás lehet.
Min két szettnél törekedtem az egyszerűbb darabokra, és azt feldobni egy egy felirattal és egy egyszerű de kényelmes cipővel.
1.szett.:
Sapka: 80's purple - 7.610 Ft [X]
Felső: Missrebel - 2.780 Ft [X]
Nadrág: New Look - 8.000 Ft [X]
Cipő: Vans - 10.075 Ft [X]
2.szett.:
Felső: HYFR - 7.000 Ft [X]
Overál: Fashion Union - 8.700 Ft [X]
Cipő: Ardene - 3.360 Ft [X]

2.
Ez az alak a legszerencsésebb, hisz bármit, de tényleg bármit fel tudunk hozzá venni. Szerintem egy kis újítást kéne belevinnie a szettjébe. Egy kis szín hiányzik. Egy farmer rövidnadrághoz, vegyünk fel színes felsőt, mert ehhez a nadrághoz bármilyen stílusú és fazonú és mintájú felső jól illik. 













Két szett ami szerintem illik hozzá:

Az első szett felsője nagyon kihangsúlyozza az illető alakját. É saz ő esetében ezt meg is teheti, hisz teljesen jó az alkata. Ezt a felsőt kicsit teltebbek is bátran viselhetik, hisz keskenyítik és kihangsúlyozzák az adottságokat, viszont azokat a részeket amik nem előnyösök eldugják szem elől. 
Ha egyszínű felsőt választunk, akkor valami feltűnő alsóval kombináljuk. Ennek a bakancsnak köszönhetően vagányok leszünk.
A második szett egy nagyon nagyon nagyon lányos szett. Egy ruha ami derékban kifelé megy, amit a vékony hosszú lábú lányok részesítenek előnyben, de a formások is bátran hordják hisz megmutatja az alakot. Tehát aki büszke a lábaira az bújjon egy ilyen ruhába. 
1.szett:
Felső: Nelly - 7.985 Ft [X]
Nadrág: The Hut - 3.130 Ft [X]
Cipő: Wetseal - 8.930 Ft [X]
2.szett.:
Ruha: House of fraser - 9.745 Ft [X]
Cipő: Boohoo - 11.195 Ft [X]

3.
Ne keverjük a mintákat. Alapjában véve, ez egy fekete nadrággal és nem ezzel a  virágossal tökéletes lenne, vagy épp fekete sállal. És még egy dolog ami szemet szúr nekem. A táska és a cipő mindig passzoljon egymáshoz. Tehát ha barna cipőt veszel akkor a táskád is legyen az, mert így egy kicsit fura az összehatás.
Egy kicsit igazítottam és ez jött ki!:












Két szett ami szerintem illene hozzá:

Az első szett igazi divat diktátor hatást kelthet. Mivel a laza nadrágból azt vettem le, hogy nem igazán szereti a lábát, de lehet tévedek, mindegy. Szóval választottam egy csíkos nadrágot, ami nyújtja a lábakat. És e mellé egy fekete galléros inget, majd egy csizmácskát és egy színben passzoló táskát, amit a másik szetthez is hordhatunk, hisz a  cipő ott is fekete.
Mivel azt vettem észre, hogy szereti a virágos dolgokat, így egy virágos szoknyát választottam egy lágy puha kardigánnal és egy kicsit "crop top" hatású fehér felsőt. Mivel a szoknya kicsit magasított így bátran hordhatjuk.
1.szett:
Felső: Uniqlo - 8.930 Ft [X]
Nadrág: Monkini - 7.475 Ft [X]
Cipő: Lovaly Shoes - 3.500 Ft [X]
Gyűrű: Guess - 4.925 Ft [X]
Táska: Forever21 - 8.035 Ft [X]
2.szett.:
Felső: TopShop - 11.985 Ft [X]
Szoknya: awwdore - 9.565 Ft [X]
Kardigán: Pull & Bear - 10.435 Ft [X]
Cipő: My Hot Shoe - 3.200 Ft [X]

Ne feledd ha TE is szeretnél bekerülni a szerencsés háromba és tanácsokat kapni akkor küldd a képed erre az e-mail címre: agneshoti97@gmail.com 
Remélem tetszett ez a kis beszámoló! És ne feledjetek, merjetek kockáztatni és higgyétek el jól fogjátok magatokat érezni a bőrötökben!
Iratkozzatok fel a YOUTUBE csatornámra ahol több videót is láthattok majd.!!!!
Lájkoljatok minket FACEBOOK -on és kövessetek TWITTEREN
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlem. 
Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.
Patti: xxxxxx

5 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó ötlet!*-* szerintem én is fogok beküldeni :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon nagyon jó ez a blog most kezdtem el és már tudtam is venni néhány cuccot ezekből *_* nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a blog. Olcsóbb darabokat már nekem is sikerült beszereznem belőle. Annyi lenne a kérdésem, hogy a daloknak van-e listája, amik mennek a blogon?

    VálaszTörlés
  4. tetszik a blogotok nagyon ügyesek vagytok!:) Esetleg megnéznétek az oldalamat? Nagyon örülnék neki :) http://pixt-about-fashion.tumblr.com/

    VálaszTörlés
  5. Imádom a blogotokat, nagyon jó tanácsokat adtok! És nagyon tetszik az új kinézet :))

    VálaszTörlés