2013. augusztus 15., csütörtök

Back To School #4 - Öltözz a kedvenc tantárgyadhoz!

Sziasztok!♥
Mielőtt bármibe is belekezdenénk szeretném  megköszönni, hogy YOUTUBE-n ilyen hamar megcsináltátok a  100 feliratkozót. A videó elkészült teljes egészében, de ebben  a részben nem beszélek, mert amit felvettem abban nem lehet semmit sem hallani. Természetesen ott is lesznek majd nyereményjátékok, Haul, sminkelési szokások, és majd minden amire kíváncsiak lesztek. IRATKOZZATOK FEL, és kommentben írjatok pár témát amiről hallani akartok majd!
x
Itt a videó:
Mindenkit arra kérnék, hogy ne haragudjon, ha nem lett olyan jó, mert ez még csak az első videóm. Most csináltam először ilyet. Legközelebb remélem jobban sikerül.
~

Tudom, hogy már nem jelentkeztem egy ideje, de most találtam egy jó témát amihez csináltam pár összeállítást. Szerintem mindenkinek van kedvenc tantárgya..mára azt gondoltam ki, hogy összerakok nektek pár szettet témákra bontva. Így mindenki a kedvenc tantárgyához tud öltözni. Ha eddig nem értitek mire gondolok, akkor görgessetek lejeb és nézegessétek a szetteket, tudom hogy rá fogtok jönni.
Csapjunk bele:

~Matek~Biológia:

~Matek: Attól, hogy valaki szereti a matekot még nem kell elkönyvelni okostojásnak. Például én is szeretem a matekot. Mikor odafigyelünk órán és otthon még rágyakoroltok akkor érteni fogjátok, és ha értitek akkor menni fog, ha megy akkor pedig szeretitek. Tehát csak hozzáállás kérdése. Én biztos vagyok benne, hogy itt egy ketten szeretitek a matekot, tehát szerezzetek be egy négyzetrácsos mintával ellátott felsőt és járjatok a tanárotok kedvében. Mindehhez felvehettek egy fekete szoknyát és a felsőtöket beletűrhetitek. Reggel hűvös van tehát ezt a szürke pulcsit kapjátok magatokra, majd napközben stílusosan a derekatokra köthetitek. Megfelelő választás egy kényelmes vans cipő.
Kardigán - H&M - 5.210 Ft [X]
Felső - New Look - 3.475 Ft [X]
Szoknya - In Love With Fashion - 5.215 Ft
Cipő - Vans - 10.120 Ft [X]

~Biológia: A matek és az angol mellett még a biológia áll közel hozzám. Szeretek új dolgokat, még eddig nem hallott információkat megismerni. Szerintem sokan vannak még így ezzel. Tehát lehetsz trendi és még a tanár is felfigyelhet rád, ha ebben a csontvázas felsőben libbensz be az egyik órájára. Szerezz plusz pontot nála és készülj előre az órára. Ha az iskolátokban nincs megtiltva a szakadt farmer akkor nyugodtan válassz egy ilyen darabot, de ha te is olyan erős és szigorú suliba jársz mint én akkor talán egy zártabbal jobban jársz. Egy trendi fekete sapkával máris feldobhatod a szetted, viszont jobb ha órán ezt is leveszed.
Felső - Iron First Creepers - 8.675 Ft [X]
Nadrág - Pull & Bear - 10.430 Ft [X]
Sapka - Amazon - 3.820 Ft [X]
Tornacipő - H&M - 5.210 Ft [X]

~Angol~Testnevelés:
~Angol: Legtöbben szerintem ezt a tantárgyat mondanátok kedvenceteknek. Teljesen egyetértek, hisz a nyelv csodálatos, a hangzás és, hogy a világ bármely pontján használhatod és megértetheted magad. Egy angol feliratos felsőt választhatsz, de előtte ellenőrizd mi is áll pontosan a szövegben, nehogy olyat vegyél fel az iskolába ami nem oda illő.Egy magasított nadrággal és egy barnás félcipővel igazi sikkes lehetsz.
Felső - Aeropostable - 2.250 Ft [X]
Nadrág - Ring & Tings - 6.260 Ft [X]
Cipő - Charlotte Russe - 5.060 Ft [X]

~Testnevelés: Szerintem rengeteg sportos lány van, akik a tesit tartják kedvencüknek. Remek a sok óra között egyet futkározni vagy mozogni az osztállyal, esetleg egy csapatjáték?! Élvezd és használd ki az időt míg együtt töltheted hasznosan és boldogan az időt. Ne úgy fogd fel hogy mozogni muszáj, hanem élvezd és légy boldog. Ha te egy sport őrült  lény vagy akkor egy egyszerű V nyakkivágásos felsőt egy piros rövidnadrágot egy magasított zoknit és egy tornacipőt kombinálva stílusos és sportos lehetsz egyszerre.
Felső - Zalando - 8.695 Ft [X]
Nadrág - Mango - 3.125 Ft [X]
Zokni - H&M - 1.385 Ft [X]
Cipő - Converse - 11.245 Ft [X]

~Irodalom ~ Ének:
~Irodalom: Rengetegen szerettek írni, olvasni, vagy csak álmodozni, filmezni, vagy épp verseket olvasni. Rengeteg a művész lélek közületek. Csak gondoljatok bele. Én is ide tartozom, bár az irodalom órákat nem a kedvenceim közé sorolnám. 
Ide egy lágy szabású farmer ruhát és egy vajszínű kötött kardigánt választottam egy barna bakanccsal. 
Kardigán - H&M - 5.210 Ft [X]
Ruha - H&M - 5.210 Ft [X]
Bakancs - Camo - 8.205 Ft [X]

~Ének: Ki ne szeretné a zenét. Szerintem egy nap sem telik el senki életében egy kis zene nélkül. Nélkülözhetetlen. Ha oda vagy a dalokért, és imádsz énekelgetni esetleg a hangszerek világa is vonz akkor remek ez a felső számodra. Egy fekete, mintás felsőt bátran kombinálj csíkos nadrággal és egy fekete topánkával. Nem csak jól érzed magad, de még stílusos is leszel benne. 
Felső - Etsy - 3.595 Ft 
Nadrág - Fashion Union - 2.780 Ft [X]
Topánka - Old Navy - 5.160 Ft [X]

Mára ennyi voltam, illetve nem!!!! KAPTAM EGY KÉRDÉST AZZAL KAPCSOLATBAN, HOGY KÜLDHETNÉTEK KÉPEKET A SAJÁT ÖSSZEÁLLÍTÁSAITOKRÓL, HOGY ÉPPEN MIT VISELTETEK AZ NAP, ÉS MI ELMONDANÁNK NÉV ÉS ARC NÉLKÜL RÓLATOK, HOGY AMIT VISELTEK AZ MENNYIRE JÓ AZ ALKATOTOKHOZ, ILLETVE, MIT KÉNE VISELNETEK, MI AZ AMI JÓL ÁLLNA NEKTEK!!! HA KEDVET ÉRZEL HOZZÁ AKKOR KÜLDD A KÉPED ERRE AZ E-MAILCÍMRE, ILLETVE BÁRMI MÁSSAL KAPCSOLATOS DOLGOT!!! NÉV ÉS ARC NÉLKÜL TESSZÜK KI A KÉPEKET TERMÉSZETESEN!!
E-MAIL CÍM: agneshoti97@gmail.com 
Most kommentben arra lennék kíváncsi, hogy milyen témában szeretnétek olvasni, vagy miről szeretnétek a videóban hallani. Illetve melyik szett  nyerte el a tetszéseteket!
Remélem tetszett ez a kis beszámoló! És ne feledjetek, merjetek kockáztatni és higgyétek el jól fogjátok magatokat érezni a bőrötökben!
Iratkozzatok fel a YOUTUBE csatornámra ahol több videót is láthattok majd.!!!!
Lájkoljatok minket FACEBOOK -on és kövessetek TWITTEREN
 Ha bármi kérdésetek lenne akkor ITT tudtok kérdezni tőlem, ITT pedig Ágitól. Elértek Instagramon  Tumblr-n Facebook-on és a másik Blogomat is olvashatjátok. 
Viszont mindenképp hagyjatok kommentet, hogy mi tetszik esetleg mi nem, és miről szeretnétek olvasni az elkövetkezendő napokban.
Patti: xxxxxx

5 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nagyon jó bejegyzés lett :)) igy tovább;))))

    VálaszTörlés
  2. ez a bejegyzés egy szóval: imádom!!! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez nagyon jó lett :)) Minden szettet imádok! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a blog :) Csak így tovább!
    -----------------
    http://justabookofstyle.tumblr.com/

    VálaszTörlés